DS No8: Η νέα ναυαρχίδα της μάρκας των 350 PS

Post date:

Author:

Category:


Μετά τα DS 3, DS 4, DS 7 και DS 9, το DS N°8 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής. Το DS N°8 είναι η πρώτη δημιουργία της μάρκας – και ευρύτερα του ομίλου Stellantisστην Ευρώπη – που είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρική

DS No8

Το DS N°8 είναι ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για την μάρκα


Άκρως εντυπωσιακό, διαθέτοντας μια συνδυασμένη αυτονομία έως και 750 χιλιόμετρα και ισχύ έως και 350 ίππους,  το DS N°8 επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα άνεσης και ενσαρκώνει στο έπακρο την γαλλική τέχνη του ταξιδιού


Ο συντελεστής οπισθέλκουσας CD είναι μόλις 0,24 και το CdA του 0,64, αμφότερα από τα καλύτερα στην κατηγορία του.


Κάθε μέρος του αμαξώματος έχει εξελιχθεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Όλη η εργασία στην αεροδυναμική αντιπροσωπεύει εξοικονόμηση 15 dm² σε SCx, ή κέρδος αυτονομίας 60 χλμ WLTP και 75 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Αυτό το τεχνικό επίτευγμα έγινε χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ελκυστικότητα του εξωτερικού σχεδιασμού.


Το σχήμα του DS N°8 έχει ένα επίμηκες και κωνικό προφίλ που απεικονίζεται από μια οροφή που εκτείνεται μέχρι την αεροτομή της πίσω πόρτας. Το τελευταίο βελτιστοποιεί την αεροδυναμική απόδοση με αποτέλεσμα εξοικονόμηση 3 dm², δηλαδή 12 χλμ WLTP ή 15 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.

Οι μεγάλοι τροχοί (διάμετρος 740 mm) δίνουν στο αυτοκίνητο μια μοναδική και επιβλητική εικόνα.  Οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών έχουν σχεδιαστεί για να συνδυάζουν ελαφρότητα και αντοχή. Ζυγίζουν 6 κιλά λιγότερο από τις αντίστοιχες 20 ιντσών, μια σημαντική εξοικονόμηση αναρτώμενης μάζας προς όφελος της άνεσης. Οι ζάντες 19 ιντσών είναι ιδιαίτερα αποδοτικές με αεροδυναμικά ένθετα για κέρδος 1 dm² ή 4 χλμ WLTP και 5 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.

Έως 350 ίππους και αυτονομία 750 χλμ

Το DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία 100% ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με ισχύ 230 ίππων, 245 ίππων και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για τετρακίνηση.

Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης την επιπλέον ισχύ που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους.


Δοκιμή DS 7 BlueHDi 130 PS EAT8

Έξυπνη διαχείριση τετρακίνησης

Στο DS N°8 AWD LONG RANGE, η διαχείριση της πίσω ηλεκτρικής μονάδας ισχύος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες.

Στη λειτουργία ECO, το DS N°8 χρησιμοποιεί μόνο κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκτός από το kick-down, το οποίο απελευθερώνει αμέσως όλη τη διαθέσιμη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

 Στην λειτουργία Normal, το DS N°8 AWD LONG RANGE χρησιμοποιεί τους δύο κινητήρες του για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται μεταξύ 15 και 140 χλμ/ώρα, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες πρόσφυσης. Εάν είναι απαραίτητο, το πίσω μοτέρ επανασυνδέεται αμέσως.

Αυτή η διακοπτόμενη απεμπλοκή βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση και συνεπώς την εμβέλεια. Στις λειτουργίες Sport και AWD, ο οδηγός απολαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση με διαχείριση ροπής ειδικά για κάθε πρόγραμμα.

Στη λειτουργία Sport, η προτεραιότητα δίνεται στην ισχύ, ενώ η λειτουργία AWD μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.

Info / Photo:dsautomobiles.gr


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει