Καμουφλαρισμένο, με αστείες εξατμίσεις, ένα αυτοκόλλητο που αχνοφαίνεται και υποδηλώνει πως πρόκειται για EV και με όλες τις ενδείξεις πως αυτό εδώ είναι το «μουλάρι» για το πρώτο ηλεκτρικό Ferrari. Και πότε με το καλό; Ή κακό;
Το αυτοκίνητο δοκιμών εντοπίστηκε στο Μαρανέλο, δίπλα στο νέο E-building, τις νέες εγκαταστάσεις της Ferrari που θα κατασκευάζει και EV
To πρώτο ηλεκτρικό Ferrari είναι θέμα χρόνου. Η κλεψύδρα άρχισε να μετρά αντίστροφα. Το πιθανότερο είναι πως οι διαδικασίες συντομεύονται και εκτιμάται πως το 2025 θα είναι έτοιμο
Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φαίνεται να βασίζεται σε ένα Maserati Levante χωρίς αυτό να σημαίνει πως το πρώτο ηλεκτρικό Ferrari στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας θα είναι SUV. Ή μία ηλεκτρική παραλλαγή του Purosangue.
Άλλωστε τα επίσημα χείλη παραμένουν επτασφράγιστα όσον αφορά τις όποιες λεπτομέρειες.
Πάντως αυτό που ήδη διακρίνεται είναι το σχετικό αυτοκόλλητο υψηλής τάσης που υποδηλώνει ότι κάτω από το καμουφλάζ βρίσκεται ένα EV.
Όπως γράφαμε πρόσφατα με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια των νέων τετραόροφων εγκαταστάσεων της Ferrari, «εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικό δημοσίευμα του Reuters το οποίο αναφέρει ότι το πρώτο EV με σήμα το μαύρο αλογάκι θα είναι διθέσιο, τετρακίνητο και με τιμή από €500.000 – και πάνω»
Πιο κόμικ εξατμίσεις, δύσκολα
Στο πίσω μέρος του εικονιζόμενου είναι προκλητικά ψεύτικες οι τετραπλές απολήξεις της δήθεν εξάτμισης.
Ίσως για να διασκεδαστούν οι εντυπώσεις των παρατηρητικών.
Πώς θα μοιραστεί η «τράπουλα» των πωλήσεων
Σε επίπεδο εμπορικών στόχων η ιταλική Ferrari προβλέπει ότι τα αμιγώς θερμικά μοντέλα της θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 20% των ετήσιων πωλήσεων μέχρι το 2030.
Αντίστοιχα, περίπου το 40% θα αντιπροσωπεύεται από plug-in υβριδικά και το υπόλοιπο 40% από αμιγώς EV.
Εν τω μεταξύ, το πρώτο ηλεκτρικό Ferrari εκτιμάται ότι θα αντιπροσωπεύει το 5% των συνολικών αποστολών το 2026.
Πάντως έπεται συνέχεια. Για παράδειγμα, το Reuters υποστηρίζει ότι ένα δεύτερο ηλεκτρικό Ferrari βρίσκεται ήδη στα σκαριά, παρότι σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.
Photo: derek.photography
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.