Έτσι έχει το κινέζικο «σκάκι» στην ελληνική αγορά

Post date:

Author:

Category:

Πρόκειται για αρχή επέλασης κανονικής. Η μία κινεζική εταιρεία μετά την άλλη πατάει ελληνικό έδαφος διεκδικώντας μερίδια από τις παραδοσιακές μάρκες. Αυτή είναι μία σύντομη και επίκαιρη λίστα

Κι άλλο κινέζικο στην αγορά;

To εσωτερικό του Xpeng G9, της νέας κινεζικής εταιρείας που ανακοίνωσε συνεργασία μαζί της ο Όμιλος Βασιλάκη


Η πρώτη κινεζική εταιρεία που ήρθε πριν μερικούς μήνες ήταν η Saic με τα MG και υπογραφές με τον Όμιλο Συγγελίδη. Οι Κινέζοι έξυπνα πήραν το κλασικό βρετανικό οκτάγωνο λογότυπο εκείνων των βρετανικών roadster του παρελθόντος και έφεραν στην Ελλάδα μια ολόκληρη γκάμα από μοντέλα, τόσο θερμικά όσο και ηλεκτρικά

Tο ”value for money” MG4 πάει ήδη πολύ καλά εμπορικά μέσω του Ομίλου Συγγελίδη


Ακολούθησε η BYD σε συνεργασία με τον Όμιλο Σφακιανάκη όπου σε μία εντυπωσιακή παρουσίαση στο Ζάππειο Μέγαρο ανακοίνωσε τη συνεργασία εντός ελληνικού εδάφους.

Μάλιστα πρόσφατα άνοιξαν τις πόρτες τους και δύο νέα καταστήματα.


Κάπου ενδιάμεσα ήρθαν τα Seres (Σπανός ΑΕ) που και αυτά μπήκαν στην αγορά με ένα SUV 585 ίππων.

Seres 5
Seres 5

Γενικώς οι τρελές ιπποδυνάμεις είναι το νέο ψωμοτύρι των ηλεκτρικών παρότι το θέμα εμπερικλείει και επιφυλάξεις για το πόσοι μέσοι οδηγοί μπορούν να διαχειριστούν το ηλεκτροσόκ επιτάχυνσης


Porsche Taycan

Τα smart αλλιώς

Στη συνέχεια η γνωστή smart (Mercedes-Benz) έκανε μια δροσερή παρουσίαση στην Αθήνα με τα -καμία σχέση με όπως τα ξέραμε- smart #1 και #3.

Πρόκειται για προϊόντα μεταξύ των Γερμανών και της κινεζικής Geely, εννοείται αμιγώς ηλεκτρικά και με υπερεπιδόσεις. H δοκιμή του smart #1 Brabus εδώ.

fast test smart #1 και #3

Τα smart #1 και #3 αλλάζουν τελείως τη λογική των smart όπως την ξέραμε και, υποστηριζόμενο από την πολυεθνική της Mercedes-Benz Hellas, έχει στόχο για ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο κάθε χρονιά

Οι Γερμανοί έβαλαν τη σχεδίαση και οι Κινέζοι όλα τα υπόλοιπα, το hardware, σασί, μπαταρίες, ηλεκτρονικά. 

Μιας και το ‘φερε η κουβέντα, στη Geely ανήκει και η Volvo με το αντίστοιχο EX30.

Πάμε παρακάτω;

Προ ολίγων ημερών έφτασαν στο inbox και τα δελτία Τύπου για μια τελείως νέα κινεζική εταιρεία, την Omoda, της οποίας ανέλαβε την επικοινωνία ελληνικό διαφημιστικό γραφείο.

Omoda 5
Omoda

Και, λίγη ώρα πριν πληκτρολογηθεί το άρθρο που διαβάζετε, ήρθε και η είδηση ότι έφτασε Ελλάδα άλλη μία, τελείως άγνωστη σε εμάς, εταιρεία, η Xpeng, από τον Όμιλο Βασιλάκη (Autohellas Group).

Xpeng
Xpeng

Ένα από τα μοντέλα της Xpeng με την οποία ανακοίνωσε συνεργασία της μαζί της ο Όμιλος Βασιλάκη


Tesla Model S Plaid

O Κινέζος σκακιστής

Δεν προλαβαίνουμε να μετράμε ονόματα, διευθύνσεις, στόχους πωλήσεων, βλέψεις μεριδίων και ό,τι άλλο συνεπάγεται το κινεζικό τσουνάμι που πήρε την πρώτη φόρα και πλέον δύσκολα σταματά.

Τι θα γίνει; Για να συνεργάζονται τεράστιοι όμιλοι, είτε πολυεθνικών είτε μεγάλων εισαγωγέων είτε σημαντικών ντίλερς με τα κινεζικά προϊόντα, σημαίνει ότι έχουν κάνει τα κουμάντα τους και βλέπουν ότι τα φθηνότερα και, συχνά, ενδιαφέροντα σχεδιαστικά και «εύκολα-γρήγορα» EV θα έχουν απήχηση στον κόσμο, ειδικά αρχής γενομένης με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» που ήδη ανακοινώθηκε επισήμως. 

USA vs Κίνα αυτοκίνητα

Ταυτόχρονα, φυσικά, υπάρχει και μία Tesla, προφανώς αμερικανική, η οποία έχει μια προπορεία στην αγορά, τόσο ως αρχικό concept όσο και με τις σχετικά πρόσφατες μειώσεις τιμών της.

Το παιχνίδι χοντραίνει, ο κόσμος έχει μεν επιφυλάξεις για την έννοια «κινεζικό αυτοκίνητο», ταυτόχρονα όμως εξοικειώνεται, ιντριγκάρεται με πιο προσιτές τιμές, το συχνά πολυτελές εσωτερικό, με οθονάρες και τα σχετικά και το νέο σκάκι της αγοράς είναι στο τραπέζι

Photo: Media Press / autotypos.gr / Δ. Μανώλαρος


EV Υπέρ Επιδόσεις Hyundai Ioniq 5 N

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει