EV Υπέρ: Η ευκολία χρήσης

Post date:

Author:

Category:

Όσο κι αν σνομπάρεται από τον βενζινοαίματο, η ευκολία χρήσης που παρέχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι τρελό υπέρ για πολύ κόσμο. Εξηγείται

Μία σχέση μετάδοσης, απλοποιημένο start & go, περιορισμένη συμμετοχικότητα και μερικά ακόμα που εξηγούνται παρακάτω. Για κάποιους δεν είναι μειονεκτήματα


Σημείωση: Αυτή είναι μία νέα ενότητα στο 4Drivers. Τα EV, είτε αρέσουν είτε όχι είτε διχάζουν είτε ελκύουν, είναι μία νέα πραγματικότητα. Σκοπός είναι να έχετε μία απροκατάλυπτη και σφαιρική εικόνα για τα ηλεκτρικά. Χωρίς αγιογραφίες λες και ανακαλύφθηκε η Αμερική αλλά ούτε και μαστίγιο σα να πρόκειται για εχθρικό έδαφος. Η θέση του 4D είναι να υπάρχει πλουραλισμός στις επιλογές και να αποφασίζει η αγορά, όχι οι «σωτήρες» αλλά ούτε και οι «κολλημένοι»

Η λογική της ενότητας «EV Υπέρ & Κατά» πραγματεύεται με σύντομο, σαφή και ρεαλιστικό τρόπο ένα διαφορετικό, κάθε φορά, πλεονέκτημα ή μειονέκτημα. Ξεκάθαρα και ξερά. Υπάρχουν αρκετά και από τις δύο πλευρές


ΕV Υπέρ: Η ευκολία χρήσης

Στα περισσότερα σύγχρονα ηλεκτρικά, όπως αυτά που οδηγούμε, από smart #1 και Volvo EX30 μέχρι BMW i5 και πάει λέγοντας, η διαδικασία είναι απλοποιημένη.

Σε κάποιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται καν να βγάλεις το κλειδί από την τσέπη. Σε «διαβάζει» καθώς πλησιάζεις, αν και αυτό δεν έχει να κάνει με ευκολία χρήσης που αφορά μόνο τα EV.

Πλέον η τάση είναι να το ξεκλειδώνεις από το έξυπνο κινητό σου. Το κλειδί γίνεται «ντεπασέ». Άσε που από το κινητό σου ελέγχεις πολλές λειτουργίες – από το να θέτεις από απόσταση σε λειτουργία τον κλιματισμό μέχρι να διακόπτεις τη φόρτιση. Ναι, είναι ευκολία, πώς να το κάνουμε δηλαδή;

Δοκιμή MG4
MG4 / Photo: autotypos.gr / Δημ. Μανώλαρος

Συνήθως μπαίνεις, επιλέγεις το D σε μικροσκοπικό επιλογέα και φεύγεις. Δε χρειάζεται καν να γυρίσεις τη «μίζα». Ακουμπάς την ψηφιακή κάρτα στη σχετική θέση ή αφήνεις το κλειδί, συχνά καν δεν λύνεις ηλεκτρικό χειρόφρενο. Κάθεσαι και go

10 πράγματα που μας αρέσουν στο νέο Volvo EX30
Volvo EX30

Όλο το σύστημα μετάδοσης είναι προσαρμοσμένο στη λογική της απλοποίησης.

Ούτε αλλαγές, πόσο μάλλον συμπλέκτης, ούτε στροφάρισμα στην περιοχή ροπής ούτε καν στροφόμετρο.


EV Κατά άγχος αυτονομίας

«Καθαρίζεις» με ένα πεντάλ

Το λεγόμενο One Pedal Driving oυσιαστικά μειώνει, αν δεν καταργεί αναλόγως ταχύτητας, ακόμα και το πεντάλ του φρένου.

Το αφήνεις και αναλόγως σεταρίσματος του συστήματος ανάκτησης και άλλων παραμέτρων, επιβραδύνεις μαζεύοντας ταυτόχρονα ενέργεια.

Στα παραπάνω προσθέστε ότι η ευκολία χρήσης σε ένα EV απαλλάσσει τον κάτοχό του από εκατοντάδες εξαρτήματα.

Όλα τα παραπάνω, από σωληνάκια μέχρι την τελευταία βίδα της εξάτμισης και από σωθικά κινητήρα μέχρι συστήματα ψεκασμού, είναι παρελθόν. Όπερ σημαίνει ότι για πολύ κόσμο αυτό συνιστά μία stress εμπειρία σε επίπεδο συντήρησης

Tesla locked
Photo: Tesla

Ε, όλα αυτά για σημαντικό μερίδιο της αγοράς είναι μόνο πλεονεκτήματα και του προσφέρουν μία stress free εμπειρία. Μέχρι να στρίψει από τη γωνία το άγχος αυτονομίας

Photo: Γ. Σεφέρος / 4Drivers


MINI Cooper E One pedal driving

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει