Για το «τσουνάμι» της Tesla

Post date:

Author:

Category:

Η Tesla μπήκε με φόρα ανατρέποντας δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς. Είτε συμπαθείτε είτε αντιπαθείτε τον Έλον Μασκ και τα ηλεκτρικά του. Αρκεί να μην «επιβάλλονται»

Audi vs Tesla πωλήσεις

Πρόχειρο συγκριτικό τεστ πωλήσεων. Στη θέση της Audi θα μπορούσε να είναι όποια άλλη, επίσης premium εταιρεία στο «χώρο»


Καθώς έχουν γραφτεί κυριολεκτικά δεκάδες αμερόληπτα άρθρα με τα υπέρ και κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 4Drivers, ανεξαρτήτως προτιμήσεων και ανεξαρτήτως οδηγικών εμπειριών, ανεξαρτήτως τιμής κιλοβατόρας ή όποιων άλλων κριτηρίων, κάποιοι αριθμοί είναι ενδεικτικοί της φόρας με την οποία η Tesla άλλαξε τα δεδομένα κατά την τελευταία δεκαετία. Εν προκειμένω, σε σχέση με την Audi.

Όπως έχω ξαναγράψει, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα ακόμα προϊόν. Ούτε ως η σωτηρία για τη δήθεν λύση του πλανήτη ούτε ως το δαιμονοποιημένο τετράτροχο.

Αν είναι μικρό, ελαφρύ και σχετικά προσιτό, κάνει τη δουλειά μια χαρά. Τουλάχιστον για όποιον δεν ψάχνεται για αναλυτική αίσθηση και άλλου είδους σχέση με αναλογικόυητας. Η οποία, στο κάτω κάτω, εκλείπει και από πολλά θερμικά μοντέλα της αγοράς

Αρκεί βέβαια να υπάρχει μία γενικότερα εκπαιδευμένη αντίληψη του όποιου κοινού ώστε να διακρίνει για ποιον λόγο το προϊόν προωθείται επιδοτούμενο (στοιχείο με το οποίο διαφωνώ) και για ποιο λόγο έχει επαναπροσδιοριστεί η ολική ατζέντα αναδιανομής χρήματος.

Είτε αρέσει είτε όχι, η πραγματικότητα λέει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία συμπαρέσυρε σαν τσουνάμι το γενικότερο ρεύμα της αυτοκίνησης.

Κατα τ’ άλλα είμαστε όλοι καταναλωτές. Αγαπάτε αλλήλους.

Photo: tesla.gr


Δοκιμή Tesla Y sideways

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει