H Tesla ανακαλεί 2.400 Cybertrack. Η 6η εντός του 2024

Post date:

Author:

Category:

Ούτε μία ούτε δύο ούτε τρεις. Αυτή είναι η έκτη συνεχόμενη ανάκληση της Tesla για το Cybertrack εντός του 2024. Προλαβαίνουμε και μία έβδομη πριν κλείσει η χρονιά;

Ανάκληση Tesla Cybertrack

Το «διαστημικό» Cybertrack γίνεται ξανά «θύμα» ανάκλησης. Μήπως δεν πήγε και τόσο καλά αυτό;


Η Tesla δήλωσε χθες, Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024, ότι ανακαλεί 2.400 Cybertruck στις ΗΠΑ καθώς ένα ελαττωματικό εξάρτημά του θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ισχύος και να αυξήσει τον κίνδυνο σύγκρουσης

Η ανάκληση αφορά τα Cybertruck που κατασκευάστηκαν έως τις 30 Ιουλίου και αναφέρεται ότι το ελαττωματικό εξάρτημα θα μπορούσε να αναγκάσει το αυτοκίνητο να σταματήσει να παρέχει ροπή όταν ο οδηγός πατήσει βαθιά το πεντάλ γκαζιού.

Κάτι τέτοιο ως πιθανό αποτέλεσμα θα μπορούσε να προκαλέσει παύση της ώθησης και να θέσει, εν δυνάμει, την ασφάλεια σε κίνδυνο, ανακοίνωσε η Tesla στο ΝΗTSA (National Highway Traffic Safety Administration).

Η ανάκληση της Tesla ήδη σχετίζεται με πέντε αναφορές από πελάτες που συνδέονται με το ζήτημα, όμως δεν έχει υπόψιν της ατυχήματα ή τραυματισμούς

Ανάκληση Tesla Cybertrack

Έτσι, από τις 9 Δεκεμβρίου και εντεύθεν, η Tesla θα αντικαταστήσει το ανακληθέν εξάρτημα με νέο, ενώ σημείωσε πως ήδη το τοποθετεί στην παραγωγή των Cybertrack από τις 30 Ιουλίου


EV Κατά: Το βάρος. Οι «σούμο» των ηλεκτρικών

Δεν ήταν το μόνο πρόβλημα

Τον περασμένο μήνα, η Tesla είχε προβεί σε ανάκληση περισσοτέρων από 27.000 Cybertruck λόγω ελαττωματικής λειτουργίας της κάμερας οπισθοπορείας που θα μπορούσε να περιορίσει την ορατότητα του οδηγού και να αυξηθούν οι κινδύνοι σύγκρουσης.

Επίσης, τον Απρίλιο η Tesla είχε ανακοινώσει ανάκληση για να διορθώσει το χαλαρό πεντάλ γκαζιού και μία άλλη τον Ιούνιο λόγω προβλήματος με τους υαλοκαθαριστήρες.

Συνολικά, μέχρι στιγμής, η ανάκληση της Tesla είναι η έκτη κατά σειρά εντός της τρέχουσας χρονιάς.

Photo: tesla.com


Κέρδισε ο Τραμπ, ανεβαίνει η Tesla

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει