”Heart of Joy”: Όταν η BMW μοιράζει σακούλες

Post date:

Author:

Category:

Πάγκος εργασίας με πυραυλικές ικανότητες ώθησης; Το σχήμα των ηλεκτρικών πραγμάτων που έρχεται; Η νέα πρώιμη εκδοχή ενός M3 που μπαίνει στην πρίζα; Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να είστε με άδειο στομάχι

Heart of Joy

Το προσωνύμιο “Heart of Joy” δόθηκε σ’ αυτό το κινητό εργαστήριο δοκιμών της γερμανικής εταιρείας


Σε έναν από τους δημοσιογράφους που δόθηκε ευκαιρία να καθίσουν στο δεξί κάθισμα του νέου πειραματικού μοντέλου της BMW, στην πίστα του Σπάρτανμπουργκ στις ΗΠΑ, η πρώτη κίνηση ήταν να του δοθεί μία σακούλα σε περίπτωση που ανακατευτεί. Μην τα κάνει λίμπα το κόκπιτ του υπερόπλου τους

Γιατί; Διότι το νέο πειραματικό αυτοκίνητο είναι σε θέση να αναπτύξει ροπή 18.000 Nm.

Ναι, είναι εξωφρενικό το νούμερο. Θυμίζει πύραυλο, χωρίς καμία υπερβολή. Σε βαθμό που αναρωτιέμαι ποια ακριβώς είναι η χρήση μίας τέτοιας δυνάμης ώθησης.

Στην ουσία ομως το αυτοκίνητο που βλέπετε, φουλ στα κατασκοπευτικά αυτοκόλλητα, είναι ένας πάγκος εργασίας.

Heart of Joy

Αναπτύσσεται εντός της εταιρείας μαζί με όλη τη γνώση η οποία έχει συσσωρευθεί τα τελευταία χρόνια για να εκτοξεύσει τον τρόπο που μπορεί να τύχει διαχείρισης η υπερμεγέθης ηλεκτρική ισχύς, η κατευθυντικότητα, το φρενάρισμα και η σταθερότητα. Αν και με τόση ροπή, μπορείς μάλλον μπορείς να εξατμίζεις ένα σετ λάστιχα ανοιγοκλείνοντας τα μάτια σου και μόνο σε κάνα δυο στροφές

Φουσκωτοί θόλοι, ωραίες αναλογίες που παραπέμπουν σε κλασσικά μοντέλα της εταιρείας και μια προσπάθεια με γεφυρωθεί ο αθλητικός χαρακτήρας που παραδοσιακά είχαν η BMW με την νέα ηλεκτρική εποχή


BMW M4 CS 2024

Απόκοσμη δύναμη, κλασικές αναλογίες

Αν αναρωτιέστε για την ιπποδύναμη, δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως.

Λέγεται όμως για κάτι περισσότερο από 1.300 ίππους.

Heart of Joy

Επίσης, η BMW λέει πως το ‘’Heart of Joy’’ φέρνει επανάσταση στο πώς θα επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα, ισχυρίζεται ότι το 98%των οδηγών δεν θα χρειάζεται να παρέμβει χρησιμοποιώντας τα συμβατικά φρένα. Η πέδηση που θα δημιουργείται από την ανάκτηση ενέργειας θα είναι αρκετή για κανονική οδήγηση. Μόνο σε περιπτώσεις έντονου φρεναρίσματος θα απαιτείται η επέμβαση των συμβατικών φρενών

Η θεωρία της BMW λέει ότι αν αυτό το πειραματικό αυτοκίνητο μπορεί να διαχειριστεί 18.000 Nm ροπής, θα μπορεί να αντιμετωπίσει για πλάκα τις απαιτήσεις της καθημερινής οδήγησης


Προφανώς, όπως ήδη γνωρίζουν οι ενημερωμένοι επί της «μπεμβεδολογίας», το”Heart of Joy”, μεταξύ άλλων, θα λειτουργήσει και σαν πλατφόρμα για την ηλεκτρική εκδοχή του επόμενου BMW M3.

Τέσσερις καινοτόμοι υπέρ -εγκέφαλοι θα αναλάβουν τα δέοντα συνδυάζοντας με εξωφρενικές ταχύτητες την διαχείριση της αδράνειας και των κεκτημένων ταχυτήτων.

Heart of Joy

Τέλος, προς ενημέρωση σας το όχημα δοκιμών υψηλών επιδόσεων θα γιορτάσει την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης 2025. Μέχρι τότε φροντίστε να μην έχετε φάει πολύ. Το παρακάτω βίντεο δίνει την πρόγευση

Η Σειρά Neue Klasse θα αποτελεί το βασικό πυλώνα των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας

Photo: bmw.gr


BMW E30 320is ιταλικό Μ3

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει