To Ioniq 6 N είναι το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Hyundai N, μετά το Iοniq 5 N, και μόλις έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed. Δείχνει περίεργο αισθητικά αλλά είναι ρηξικέλευθο και σοκαριστικά γρήγορο

Το Hyundai Ioniq 6 N με μπαταρία χωρητικότητας 84 kWh, συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 και ρυθμίσεις σασί ικανές να διαχειριστούν τα 770 Nm ροπής αποτελεί κομβικό σημείο για τον εξηλεκτρισμό, σύμφωνα με την εταιρεία
To Ioniq 6 N συστήνεται ως σπορ ηλεκτρικό sedan με χαρακτηριστικά αυτοκινήτου εκκωφαντικών επιδόσεων τόσο σε δρόμο όσο και σε πίστα, προσφέροντας υψηλή ισχύ, εξειδικευμένη διαχείριση θερμοκρασίας και προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης. Η στόχευση είναι η προσέλκυση παραδοσιακών λάτρεων των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, αυτή τη φορά σε ένα πανίσχυρο σεντάν EV. Ξεκάθαρα και εντυπωσιακά
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά
- Ισχύς: 650 PS (478 kW)
- Ροπή: 770 Nm
- Επιτάχυνση 0–100 km/h: 3,2 s με χρήση της λειτουργίας Launch Control
- Μέγιστη ταχύτητα: 257 km/h

Σχεδίαση και αεροδυναμική
- Διαφοροποιημένη εξωτερική εμφάνιση έναντι τoυ βασικού Ioniq 6 με πιο φαρδιά φτερά, νέο πίσω σπόιλερ και τροχούς χαμηλού βάρους
- Ο συντελεστής οπισθέλκουσας αυξήθηκε σε περίπου 0,27 λόγω των αισθητικών προσαρμογών, από το 0,21 της βασικής έκδοσης

Ανάρτηση
- Επανασχεδιασμένη γεωμετρία με χαμηλότερο κέντρο κύλισης και αυξημένο caster trail, για καλύτερη ανατροφοδότηση και σταθερότητα
- Νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ «ECS» με ανίχνευση διαδρομής (stroke sensing) για πιο αποδοτικό συνδυασμό άνεσης και ακρίβειας
- Eλαστικά Pirelli P-Zero 5, που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για το Ioniq 6 N

Ηλεκτρονικά και λειτουργίες οδήγησης
- Σύστημα N e‑Shift / N Active Sound+ που προσομοιώνει αλλαγές σχέσεων και ήχο κινητήρα σε πολλαπλές λειτουργίες (Ignition, Evolution, Lightspeed), ενεργό σε όλους τους τρόπους οδήγησης
- N Ambient Shift Light, φωτεινή ένδειξη στο εσωτερικό που καθοδηγεί τον οδηγό για ιδανικά σημεία «αλλαγής»
- N Drift Optimizer, πιο ευέλικτος έλεγχος για πλαγιολίσθηση

Μπαταρία & θερμική διαχείριση
- Αναβαθμισμένο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας της μπαταρίας (N Battery), σχεδιασμένο για συνθήκες πίστα (drag, sprint, endurance), εξασφαλίζοντας διαρκή υψηλές επιδόσεις και μικρότερο χρόνο ανάκτησης
- H Ηyundai λέει ότι η μπαταρία του Ioniq 6 N γεμίζει από το 10 στο 80% σε ιδανικές συνθήκες και με τη χρήση ταχυφορτιστή σε περίπου 18 λεπτά

Photo: hyundai.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































