Η Κίνα στοχεύει στο 30% των παγκόσμιων πωλήσεων έως το 2030

Post date:

Author:

Category:

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να κατακτήσει το 30% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων μέχρι το 2030, σύμφωνα με αναφορά της AlixPartners. Tαυτόχρονα πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι η επιβολή δασμών από ΗΠΑ και Ευρώπη είναι απλώς μία προσπάθεια να κερδηθεί χρόνος

Οι εκθέσεις είναι γιγαντιαίων διαστάσεων, οι εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά είναι πολλές (έστω και αν εκτιμάται πως λίγες κινεζικές θα επιβιώσουν) και ο πόλεμος των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ήδη σκληρός. Στόχος; Η κατάκτηση του 1/3 των παγκόσμιων πωλήσεων από τους Κινέζους κατασκευαστές


Συγκεκριμένα, η διείσδυση των κινεζικών αυτοκινήτων αναμένεται να διπλασιαστεί στην Ευρώπη και τη Ρωσία, να τριπλασιαστεί στη Νότια και Νοτιοανατολική Ασία και να τετραπλασιαστεί στη Μέση Ανατολή και την Αφρική

Γράφεται δε ότι οι κινεζικές μάρκες θα κατακτήσουν το 20% της αγοράς στο Μεξικό, στοιχείο που πλήττει έντονα την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Με εργοστάσια παραγωγής και συναρμολόγησης σε χώρες όπως το Μεξικό, η Βραζιλία και σε όλο το εύρος της Ευρώπης, οι Κινέζοι κατασκευαστές ενισχύουν τη διεθνή παρουσία τους.

Η πρόβλεψη της κατάκτησης του 30% μέχρι το 2030 βασίζεται στη σημαντική ανάπτυξη των κινεζικών εταιρειών τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο όσο και σε στρατηγικές εξαγωγές και επενδύσεις σε ξένες αγορές.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές, όπως οι BYD και Geely, εκμεταλλεύονται τις οικονομίες κλίμακας και την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα (EV) για να εισχωρήσουν σε νέες αγορές. Η ικανότητά τους να προσφέρουν προσιτές τιμές και τεχνολογικά προηγμένα οχήματα τούς δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Επιπλέον, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες ενισχύουν την παρουσία τους με την κατασκευή εργοστασίων παραγωγής και συναρμολόγησης σε στρατηγικές τοποθεσίες.

Για παράδειγμα, με εργοστάσια στο Μεξικό και τη Βραζιλία στοχεύουν στην προμήθεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε Βόρεια και Νότια Αμερική, αντίστοιχα.

Στη δε Ευρώπη, εργοστάσια όπως αυτό της MG στο Ηνωμένο Βασίλειο, υποστηρίζουν την εξαγωγή οχημάτων σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο.

Αυτές οι εξελίξεις αντικατοπτρίζουν τη φιλοδοξία της Κίνας να μετατραπεί σε κυρίαρχη δύναμη στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στην κατασκευή και τις στρατηγικές της εξαγωγές.

Photo: Forbes


Πόλεμος τιμών. Πόσοι Κινέζοι κατασκευαστές EV θα επιβιώσουν;

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει