Μετά από πέντε γενιές, 40 χρόνια στην παραγωγή και μία διακοπή θερμικού διαδόχου, το θρυλικό Micra επιστρέφει ξανά. Αυτή τη φορά, όπως φαντάζεστε, μόνο ηλεκτρικό

Με μήκος κάτω των 4 μέτρων και πλάτος μικρότερο από 1,8 μέτρα, το νέο Micra είναι ιδανικό για τις «κλειστές» στροφές και τους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Με μεταξόνιο 2,54 μέτρων εγγυάται βελτιωμένο εσωτερικό χώρο ενώ παράλληλα παρέχει δυναμική εν κινήσει
Επίσης μόνο πεντάθυρο, επίσης σε συνεργασία με τη Renault. Για την ακρίβεια, η τελευταία ήδη έχει παρουσιάσει το R5 που επί της ουσίας είναι το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με διαφορετικό περιτύλιγμα. Αυτό δε μειώνει την αξία του Micra καθώς, ως γνωστόν οι συνέργειες πλέον είναι μονόδρομος για πολλές εταιρίες και το επιχειρηματικό τακίμι μεταξύ Γάλλων, Ιαπώνων (αλλά ενίοτε και Γερμανών σε επίπεδο κινητήρων) κρατάει εδώ και χρόνια.
Ειδικά για τη Nissan που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και, όπως ανακοίνωσε ο νέος CEO τις προηγούμενες ημέρες, θα προβεί σε μείωση θέσεων εργασίας, κλείσιμο εργοστασίων και αναβολή κάποιων στρατηγικών πλάνων, το νέο Micra ίσως είναι το φιλί της ζωής στην κατηγορία των σούπερ μίνι.
Με μήκος κάτω από τα 4 μέτρα, δύο εκδόσεις μπαταρίας, μία με 40 kWh και μία με 52 kWh, 122 και 155 ίππους, ροπή 225 Nm η πρώτη και 245 Nm η δεύτερη, αντίστοιχο βάρος στα1400 kg και 1520 kg και αυτονομία έως 308 και 408 χιλιόμετρα αντίστοιχα, έχει όλα τα προσόντα να παίξει κομβικό ρόλο στην κατηγορία, αναμένοντας, φυσικά, και την τιμή που προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί. Πληροφοριακά, το νέο Micra ετοιμάζεται να έρθει μέχρι το τέλος της χρονιάς στην Ελλάδα

Το αυτοκίνητο, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, δείχνει πρωτοποριακό, τεχνολογικά σύγχρονο και ιδιαίτερο, παρά το κοινό «πάτωμα» με τους Γάλλους. Πίσω με παραπέμπει κάπως σε Alfa Romeo MiTo. Οκέι, θέμα οπτικής
Η διάταξη της ανάρτησης είναι με ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω – επιλογές που σπανίζουν στην κατηγορία.

Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, το Comfort το Sport, το Eco και το Perso, με το τελευταίο να προσφέρει την παραμετροποίηση που επιθυμεί ο οδηγός στις γνωστές χαρτογραφίσεις.
Ενδιαφέρον για τη νέα γενιά οδηγών ότι διαθέτει και την γνωστή πλέον τεχνολογία V2L (Vehivle to Load) με την οποία μπορείς να φορτίσεις εξωτερικές συσκευές, όπως λάπτοπ και οτιδήποτε άλλο μπαίνει στην πρίζα και που συνήθως είναι εκτός αυτοκινήτου

Όσον αφορά τη φόρτιση, υπάρχει η γρήγορη σε υποδοχή DC (100 kWh ή 80 kW, ανάλογα με την έκδοση) που μέσα σε μισή ώρα φορτίζει την μπαταρία έως το 80%, ενώ αξιοσημείωτο ότι αμφότερες εκδόσεις διαθέτουν αντλία θερμότητας.

Το εσωτερικό είναι εντυπωσιακό με διπλή οθόνη 10,1 ιντσών, 48 διαφορετικά χρώματα εσωτερικού φωτισμού και όμορφα, τουλάχιστον όπως φαίνονται, καθίσματα. Φυσικά, όπως συνηθίζεται, υπάρχει και το σύστημα e-Pedal που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αφήνοντας μόνο το γκάζι και επιτρέπει την οδήγηση, κατά ένα μεγάλο μέρος, μόνο με ένα πεντάλ

Το νέο Micra θα υποστηριχθεί με σθένος από το δίκτυο του Oμίλου Θεοχαράκη
Photo: Nissan
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.