Το ID.1 φιλοδοξεί μια θέση ως τη εισαγωγικό ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας. Χρονικός στόχος το 2027, «διάδοχος» του Up! και αγώνας δρόμου να προλάβει τους Κινέζους

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ID.1 θα κυκλοφορήσει το 2027, με στόχο να προσφέρει οικονομική ηλεκτροκίνηση σε ευρύ κοινό.
To ID.1 θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και από άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen, όπως η Cupra και η Skoda
Αναμένεται να είναι ο πνευματικός διάδοχος του e-Up, συνδυάζοντας συμπαγή σχεδιασμό και βασικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά.
Η τιμή του ID.1 εκτιμάται ότι θα είναι κάτω από €20.000, καθιστώντας το ανταγωνιστικό απέναντι σε μοντέλα όπως το Fiat 500e.
Με αυτήν την τιμολογιακή πολιτική, η Volkswagen στοχεύει να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή στο ευρύ κοινό.
Αυτονομία και παταρία
Το ID.1 θα είναι προσανατολισμένο κυρίως για αστικές μετακινήσεις, με αυτονομία που αναμένεται να φτάνει έως και τα 320 χιλιόμετρα.
Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας μπαταρίας χωρητικότητας περίπου 38 kWh, παρόμοιας με αυτήν του ID.2all.
Παραγωγή και προκλήσεις
Παρόλο που η Volkswagen έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να ξεκινήσει την παραγωγή του ID.1 το 2027, δεν έχει ακόμη αποφασιστεί η τοποθεσία κατασκευής του.
Πάντως προτεραιότητα έχει το Βόλφσμπουργκ, ως έδρα παραγωγής των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις όσον αφορά το οικονομικό σκέλος της παραγωγής, δεδομένου ότι η μαζική παραγωγή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα.
Photo: volkswagen.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.