Ήρθε Ελλάδα το τετρακίνητο Peugeot Ε-3008 των 325 PS

Post date:

Author:

Category:

To Peugeot E-3008, με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστική απόδοση 325 ίππων και 509 Nm ροπής, ξεκινά τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά

Peugeot E-3008


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 κοστίζει €48.900 (περιλαμβανόμενης της κρατικής επιδότησης και επιδότησης Peugeot e-Move)


Το Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 213 ίππων που δίνει κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στους πίσω τροχούς.

Το νέο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου NMC καθαρής χωρητικότητας 73 kWh.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, προσφέρει αυτονομία έως και 497 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP σε λειτουργία Normal). 

Οι επιδόσεις και οι διαφοροποιήσεις στην ανάρτηση

Όσον αφορά τις επιδόσεις, οι τιμές που ανακοινώνονται είναι επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ/ώ. σε 6 δευτερόλεπτα και από 80 έως 120 χλμ/ώ. σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Για να αξιοποιηθούν οι παραπάνω δυνατότητες δυνατότητες έχουν γίνει διαφορετικές επιλογές στην ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχει ειδικές ρυθμίσεις, όπως επίσης και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης

Peugeot E-3008

Τα προφίλ οδήγησης

Υπάρχουν τέσσερις χαρτογραφήσεις που διαφοροποιούν αντίστοιχα και τη μετάδοση της κίνησης ή την απόδοση των μονάδων.

Normal : Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί.

Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 hp και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down) και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως

4WD : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες.

Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.

Sport : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα για δυναμική και αποτελεσματική απόδοση.

Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.

Eco : Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 hp και μέγιστη ροπή 343 Nm.

Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.

Οι εγγυήσεις

Όπως συμβαίνει με όλα τα 100% ηλεκτρικά οχήματα της Peugeot, το νέο E-3008 Dual Motor AWD 325 καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και Εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ. για την μπαταρία

Info / Photo: peugeot.gr


Οδηγώντας το νέο Peugeot 3008 Hybrid

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει