Η κουλτούρα της Citroën είναι συνδεδεμένη με το motorsport. Αυτή τη φορά η γαλλική εταιρεία ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στη Formula E με ένα μονοθέσιο απόδοσης 470 ίππων

Γαλλικά εθνικά χρώματα και ένα πρωτάθλημα που ξεκινά στις 6 Δεκεμβρίου για το πρώτο e-Prix στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας
Η Citroën έχει στο βιογραφικό της πολυετή πορεία στους αγώνες αυτοκινήτων. Μετά λοιπόν από τις επιτυχίες στο Rally Raid, το WRC και το WTCC, ετοιμάζεται να εισέλθει στη φετινή Formula E με δύο ταλαντούχους οδηγούς, τον Γάλλο Jean Eric Vergne (
2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula E) και τον Νεοζηλανδό Nick Cassidy (με 11 νίκες και 25 παρουσίες στο βάθρο)
Ο Vergne έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στη Formula E και στους αγώνες αντοχής, ενώ ο Cassidy έχει κατακτήσει το «Τριπλό Στέμμα της Ιαπωνίας» (Super Formula, Super GT, Formula 3) και έχει ήδη ξεχωρίσει ως σταθερός διεκδικητής τίτλων στη Formula E.
Το αγωνιστικό δίδυμο θα οδηγήσει το νέο ηλεκτρικό μονοθέσιο της Citroën, το οποίο επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώ. σε μόλις 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχύς του φτάνει τις 350 kW (470 hp) και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώ.

Το μονοθέσιο διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα (εμπρός και πίσω) που προσφέρουν ανάκτηση έως 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επαναχρησιμοποιώντας σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνεται σε κάθε e-Prix.
Η μπαταρία των 47 kWh εξασφαλίζει θερμική σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα προσφέρει ασφάλεια και ακαμψία.

H σκυτάλη των αγώνων
Η συμμετοχή στη Formula E δεν είναι απλώς μια νέα πρόκληση, αλλά η συνέχεια μιας παράδοσης 60 ετών επιτυχιών.
Από το θρυλικό ID 19 του Ράλι Μόντε Κάρλο το 1959, μέχρι τα ZX Rallye Raid, Xsara και DS3 WRC, η Citroën έχει γράψει ιστορία με πέντε τίτλους στο Rally Raid, οκτώ στο WRC και τρεις στο WTCC
Με 18 γύρους σε 12 χώρες, η Formula E αποτελεί μία διεθνή πλατφόρμα προβολής για τη Citroën, ενισχύοντας την παρουσία της σε αγορές-κλειδιά και προσεγγίζοντας ένα νεανικό, συνδεδεμένο κοινό
Ιnfo / Photo: citroen.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































