Πώς μειώθηκαν οι πωλήσεις των κινεζικών EV τον Ιούλιο

Post date:

Author:

Category:

Τα ηλεκτρικά οχήματα EV της Κίνας χάνουν έδαφος στην ΕΕ μετά την έναρξη ισχύος των νέων δασμών. Κερδισμένοι, χαμένοι και οι εξελίξεις στο «χώρο»

Πώς μειώθηκαν οι πωλήσεις των κινεζικών EV τον Ιούλιο

Οι νέοι δασμοί τέθηκαν σε εφαρμογή μετά από έρευνα της ΕΕ που διαπίστωσε ότι το Πεκίνο επιδοτεί τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων του σε βαθμό που προκαλεί οικονομική βλάβη στις αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ


Οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβράδυναν την εισροή ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής τον Ιούλιο, καθώς η ΕΕ επέβαλε νέους δασμούς για να προστατεύσει τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από τον κινέζικο ανταγωνισμό που επωφελείται από το χαμηλό κόστος κατασκευής των EV

Ο αριθμός των νέων ηλεκτρικών οχημάτων που οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD και η MG της SAIC διαθέτουν στην ΕΕ κατέγραψε μείωση κατά 45% τον περασμένο μήνα, σε σχέση με τον περασμένο τον Ιούνιο, σύμφωνα με έρευνα της Dataforce, η οποία συγκέντρωσε αποτελέσματα σε 16 χώρες μέλη της ΕΕ.

Οι προσωρινοί δασμοί στα κινέζικα EV, που αυξάνουν τους εισαγωγικούς δασμούς έως και 48%, έχουν σκοπό να προστατεύσουν μια σημαντική βιομηχανία της ΕΕ από κινέζους ανταγωνιστές που απολαμβάνουν διαρθρωτικά πλεονεκτήματα σε βασικούς τομείς όπως η τεχνολογία μπαταριών η οποία έχει επωφεληθεί από κρατικές επιδοτήσεις.

Οι πολιτικές εντάσεις παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, με το Πεκίνο να απειλεί με αντίποινα εν μέσω συνομιλιών για επίλυση του ζητήματος.

Οι BMW, Stellantis και Tesla εισάγουν επίσης ηλεκτρικά κινεζικής κατασκευής που υπόκεινται στους υψηλότερους δασμούς της ΕΕ.

Τα στοιχεία του Ιουλίου δεν δείχνουν ότι οι κινεζικές μάρκες έχουν μετριάσει τις φιλοδοξίες τους να επεκταθούν στην Ευρώπη.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Google


Πόλεμος τιμών. Πόσοι Κινέζοι κατασκευαστές EV θα επιβιώσουν;

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει