Αυτό είναι το νέο αγαπημένο «παιδί» στα εργαστήρια της κορεατικής εταιρείας. Δύναμη από το Ioniq 5 N, φιλοσοφία WRC, μέγεθος κατηγορίας ”Β”
Κλωβός ασφαλείας, παντιλίκια, μαζεμένες διαστάσεις, «σωθικά» από το Ιoniq 5 N. Το RN24 δεν κρύβει τις άκρως επιθετικές του προθέσεις
Η προσέγγιση του RN24 είναι ξεκάθαρη: η ισχυρότερη κινητήρια μονάδα από τον ηλεκτρικό «στάβλο» της Hyundai στο μικρότερο δυνατό πακέτο.
Πόσο μικρό; Όσο ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Β. Κάποια 34 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο. Ακούγεται ελπιδοφόρο.
Προς το παρόν πρόκειται για το κινητό «εργαστήριο» της εταιρείας και, όπως η ίδια δηλώνει, εκφράζει τη βούλησή της να εμπλουτίσει και βελτιώσει την ηλεκτρική οδηγική εμπειρία
Όχι δηλαδή αυξάνοντας συνεχώς την ισχύ αλλά αναβαθμίζοντας την ακρίβεια, την οδηγησιμότητα και τη συνολική απόδοση μέσω ενός μικρότερου αυτοκινήτου και κατά 350 κιλά ελαφρύτερου από το «αδελφό» Ioniq 5 N
Περιγράφεται ως μία «γέφυρα» που ενώνει, από τη μία το αγωνιστικό σκέλος της Hyundai και, από την άλλη, τα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής με την κωδικοποίηση ”Ν”.
Φουλ παραμετροποίηση
Τα προηγμένα συστήματα του RN24 παρέχει στον οδηγό να προσαρμόζει την ισχύ, την επιτάχυνση, την πέδηση και το ζύγισμα με κατανομή της ροπής μέσω μπουτόν στο τιμόνι. Μέχρι και e-Handbrake έχει…Κάτι ανάλογο με αυτά που συναντώνται στα Hyundai WRC.
Επιπλέον, η απόδοση ψύξης της μπαταρίας διασφαλίζεται με τροποποιήσεις στο προηγμένο σύστημα του Ioniq 5 N ενώ, σύμφωνα με τη Hyundai, το RN24 είναι και πιο ευέλικτο, σε επίπεδα ράλλυ κατασκευής.
Η μπαταρία είναι αυτή των 84kWh ενώ το βάρος στα 1.880 κιλά που δεν είναι και λίγα για ένα αυτοκίντο χωρίς πολλά πάνελ αμαξώματος. Κρίνοντας ωστόσο από το οπτικοακουστικό, φαίνεται πως το ακραίο fun περισσεύει
Δείτε το επίσημο βίντεο (από το 3:50 και μετά) που «ανέβηκε» στο κανάλι της Hyundai.
Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.