Το μεγάλο «μποτιλιάρισμα» των ηλεκτρικών 718 Boxster και Cayman

Post date:

Author:

Category:

Θυμάστε που γράφαμε για το Cybersecurity και πώς επιτάχυνε το τέλος παραγωγής των θερμικών Porsche 718 Boxster και Cayman; Τώρα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την εξέλιξη των ηλεκτρικών διαδόχων τους

PORSCHE BOXSTER 25 EDITIION

Η μετάβαση από τα 718 Boxster και Cayman σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές αντιμετωπίζει δυσκολίες καθώς η εταιρεία δεν είναι ικανοποιημένη με το σχεδιασμό των μπαταριών τους


Μάλιστα όπως κάποια διεθνή Μέσα χαρακτηρίζουν τις σχετικές καθυστερήσεις, πρόκειται για «κόλαση εξέλιξης». Συγκεκριμένα, αν τα προβληματικά σημεία δεν επιλυθούν σύντομα, τότε θα μπορούσε να επεκταθεί χρονικά περισσότερο η υπάρχουσα γκάμα

Όλα ξεκίνησαν με το λεγόμενο Cybersecurity το οποίο θεσπίζει αυξημένα πρότυπα κυβερνοασφάλειας.

Kάποια, λοιπόν, μοντέλα -εν προκειμένω, τα 718 Boxster και Cayman- όταν σχεδιάστηκαν δεν διέθεταν την υποδομή για τη νέα γενιά συνδεδεμένων δικτύων και μεταφοράς δεδομένων.

Το αποτέλεσμα είναι ότι θα στοίχιζε εξωφρενικά ποσά για να γίνει μια «μετατροπή» τους, συμβατή με τις νέες ντιρεκτίβες. Αντί, λοιπόν, να τα διατηρήσουν, η Porsche προτίμησε να τα καταργήσει


Porsche Cayman 718 GT4 RS

Στουτγάρδη, έχουμε πρόβλημα

H «κεντρομήχανη» φιλοσοφία των ηλεκτρικών 718 Boxster και Cayman έχει αναγκάσει τους σχεδιαστές της, ξανά και ξανά, στο σχεδιαστήριο με απανωτές αλλαγές.

Η γερμανική εταιρεία αφενός θέλει να προσδώσει την αίσθηση οδήγησης που παραδοσιακά έχουν τα mid-engined μοντέλα της και αφετέρου η μπαταρία παραμένει ένα βαρύ στοιχείο σε ένα EV όπου κάθε αλλαγή μεταβάλλει την ποθούμενη ισορροπία

Συνεπακόλουθα όλο αυτό ανάγκασε την προμηθεύτρια εταιρεία, τη Valmet Automotive, να επανασχεδιάζει τις συστοιχίες των μπαταριών, μαζί με το αντίστοιχο επιπλέον κόστος

Όπως σημειώνεται στην Automotive News, η Valmet Automotive άρχισε να στέλνει σχετικά τιμολόγια στην Porsche, χωρίς η τελευταία να έχει διάθεση να τα καλύψει.

Τικ-τακ. Ο χρόνος τρέχει

Πλέον η εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών 718 Boxster και Cayman βρίσκεται σε ένα δύσκολο στάδιο.

Ήδη από τον περασμένο Ιούνιο οι αντιπρόσωποι της Porsche είχαν επικοινωνήσει πως το τέλος παραγωγής των 718 Boxster και Cayman πλησίαζε προς τον Οκτώβριο.

PORSCHE BOXSTER 25

Ωστόσο η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ίσως, από τη μία, καθυστερήσει την έλευση των ηλεκτρικών διαδόχων πέραν του τέλους του 2025, όπως προγραμματιζόταν και, από την άλλη, υπάρχει η σκέψη να παραταθεί η παραγωγή των θερμικών για να μη χάνεται το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς τους

BOXSTER 25 WHEEL

Photo: porsche.gr / Boris Pilipenko / 4Drivers


Porsche 718 Boxster

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει