Σε σαρωτική ανανέωση του στόλου των αυτοκίνητων που διαθέτει για τους 300 βουλευτές προχώρησε η Βουλή. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το 37% των βουλευτών διάλεξε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, το 18% διάλεξε υβριδικό όχημα, το 6% βενζινοκίνητο και μόλις 55 βουλευτές επέλεξαν όχημα τύπου USV
Τα βουλευτικά αυτοκίνητα κάτι λένε για το τι διαλέγουν στη Βουλή. Αυτές είναι οι πρόσφατες προτιμήσεις των εκλεγμένων
Οι βουλευτές είχαν πάρει στα χέρια από τον περασμένο Μάιο το ενημερωτικό υλικό με τα ποσά που δικαιούνται για να επιλέξουν αυτοκίνητο. Το πακέτο, εκτός του οχήματος, περιλαμβάνει μικτή ασφάλιση, αλλαγή ελαστικών ανά 40.000 χλμ, τέλη κυκλοφορίας, κάλυψη βλαβών και παροχή οχημάτων αντικατάστασης
Ειδικότερα, τα «βουλευτικά αυτοκίνητα» έχουν θεσπιστεί λίγο πριν από το 2000 με το χρηματοδοτικό εργαλείο της «μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων» με την ανανέωση του στόλου να ορίζεται ανά τριετία.
Με το επιχείρημα πως για τον βουλευτή το αυτοκίνητο αποτελεί μεταφορικό «εργαλείο» για την κάλυψη των αναγκών των μετακινήσεων, όπου η Βουλή αναλαμβάνει το κόστος της μίσθωσης, στο οποίο περιέχονται μεικτή ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας και έξοδα συντήρησης.
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τα στατιστικά των αρμόδιων υπηρεσιών, το 37% των βουλευτών επέλεξε πετρελαιοκίνητο δείχνοντας ιδιαίτερη προτίμηση στα Mercedes GLA, Peugeot 3008, BMW X1 και 116d, DS4 κ.ά.
To 22% διάλεξε ηλεκτρικό όπως Mercedes EQA 250, Audi Q4, VW ID.4, Skoda Enyaq, Peugeot e-2008, το 18% πήγε σε υβριδικό μοντέλο όπως DS7, BMW X1, Audi Q3, Citroen C5X κ.ά., μόλις το 6% σε αμιγώς βενζινοκίνητο.
Τι αυτοκίνητα διάλεξαν οι αρχηγοί των κομμάτων
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Flickr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.