Πού φυτρώνει η alcantara;

Post date:

Author:

Category:

alcantara seats audi

 

Υπέροχη να την πιάνεις, με μια ιδιαίτερη στιλπνότητα, κλασάτη και αγωνιάρα μαζί. Ξέχνα το δέρμα. Alcantara rules

Ο αστικός μύθος έλεγε πως το δέρμα alcantara προέρχεται από ένα άσχημο και βρωμερό ζώο, κάτι σαν τετράποδο κοτόπουλο, που ζει στο μακρινό Περού, μακρυνός συγγενής του λάμα. 

Και η πραγματικότητα λέει πως ήταν ένας Ιάπωνας, ο Miyoshi Okamoto, που το 1972 δουλεύοντας για μια εταιρεία χημικών, τη Toray Industries, βασίστηκε σε ένα άλλο, ήδη υπάρχον προϊόν, το ultrasuede, για να φτιάξει την αλκαντάρα.

Η οποία, όπως σωστά φαντάζεστε, δεν έχει σχέση με το άνωθεν ζώο.

Καθαρά βιομηχανικό προϊόν (συνήθως με αναλογία 65% πολιέστερ και 35% πολυουρεθάνη), που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τις δύο πλευρές, βραδυφλεγές, ντύνει ωραία κόκπιτ ή λεπτομέρειες αυτού.

Δεν γίνεται να μην πιάνεις ένα τιμόνι ή έναν επιλογέα από αλκαντάρα και να μη σ’ αρέσει. Κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει.

Η αλκαντάρα έχει μια καθολική, ανεξήγητη γοητεία και καλό είναι να τη διακρίνουμε από το ultrasuede. Τι διαφορές έχουν;

Ουσιαστικά, ελάχιστες. Αν εξαιρέσεις πως η πρώτη μπορεί να βγει σε περισσότερα χρώματα και έχει κατά τι διαφορετική υφή, μόνο ένα έμπειρο χέρι μπορεί να τις ξεχωρίσει. Και οι δύο έχουν, ωστόσο, μια σύνθετη διαδικασία παραγωγής.

Α, ναι! Η αλκαντάρα μπορεί να έχει ιαπωνικές καταβολές αλλά ήταν οι μέντορες του στιλ, οι Ιταλοί, που την πατένταραν με το όνομα αυτό και την έκαναν διεθνές προϊόν, της έβαλαν το διακριτικό τίτλο »Made in Italy» και τίμησαν τον Okamoto με διεθνές βραβείο για τη συμβολή του στην προώθηση του (ιταλικού πια…) προϊόντος.

Ναι, είναι ωραία, τη βλέπεις στην F1, στα προσεγμένα κόκπιτ, τη βάζεις και στο διικό σου, νιώθεις αλλιώς.

Photo: Google

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»