Σωτήρης Ρόκκος. Ένας γνήσιος alfista

Post date:

Author:

Category:

Ο Σωτήρης Ρόκκος είναι alfista straordinario. Η συνέντευξή του διαβάζεται σε 60”. Ή και λίγο παραπάνω. Go!

Σωτήρης Ρόκκος

 Σκέψου τη λέξη «alfista» και η πρώτη εικόνα που σου ‘ρχεται στο μυαλό είναι ο Σωτήρης Ρόκκος με τις ωραίες Alfa που έχει λάβει μέρος σε αγώνες


Ο Σωτήρης Ρόκκος είναι ταυτισμένος με δυνατές Alfa και μιλάει στο 4Drivers για αγαπημένες διαδρομές, φαρδιά καπούλια, παρανομίες στην Αμερική και «αλλόθρησκους»

Πώς εισήλθε ο Alfa ιός εντός υμών; 

- Διαφήμιση-

Παιδικό “τραύμα” από μπαμπά με Giulietta Berlina και γείτονα με Alfa Super Speciale. Γιγαντώθηκε όσο μάθαινα για τη συμβολή της Alfa στην τεχνολογία, στην αισθητική, στο συναίσθημα αυτού που την οδηγεί, στην ιστορία. Και στον ρόλο της στο μηχανοκίνητο σπορ, φυσικά. 

Ποιες είναι οι Alfa που θα θέλατε να είχατε στο γκαράζ σας;

Δεδομένης της δυνατότητας, θα άρχιζα από Τ33 και ΤΖ2 και δύσκολα θα σταμάταγα.

Ποιες δεν θα περνούσαν το κατώφλι του;

H Arna (με διαφορά) και η 90.

Ποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα τού σήμερα εκτιμάτε ιδιαίτερα;

Τα Ιταλικά και μεμονωμένες περιπτώσεις ”αλλόθρησκων”.

Ποια οδηγική στιγμή δεν θα ξεχάσετε ποτέ;

Πολλές στην Αμερική, on & off-track, αλλά και στην Ελλάδα. Αυτή, όμως, που ξεχωρίζει είναι το 2012 στην Imola, στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ιστορικών, με GTA 1300 Junior, ως μέλος Ιταλικής αγωνιστικής ομάδας.

Ποια είναι η αγαπημένη σας διαδρομή;

Όποιες έχουν στροφές με ορατότητα.

Ποια είναι η αγαπημένη σας αγωνιστική διαδρομή;

Στην Ελλάδα, στις αναβάσεις η Πορταριά, στην πίστα οι Σέρρες. Στα rally, οι καταβάσεις.

Γιατί προτιμάτε την πίστα και τις αναβάσεις από τα ράλλυ;

Η πίστα είναι ο βασιλιάς του μηχανοκίνητου σπορ γιατί έχει τον παράγοντα ”κόντρα” πιο έντονο. Έχει pole position, εκκίνηση, έχει την Κ1 να πλησιάζει και ποιος θα φρενάρει τελευταίος, έχει τη δυσκολία/στόχο σταθερού γυρολογίου και την ψυχολογία ότι δεν “κρύβεσαι” μέχρι το τέλος του αγώνα, σε αντίθεση με τα rally και τις αναβάσεις.

Έχετε κάνει κάτι που θεωρείται ακραίο οδηγώντας; Εάν ναι, τι;

Στην Αμερική, τη δεκαετία του ‘80, όπου έχει χαλάσει το αυτόματο σασμάν και δουλεύει μόνο η όπισθεν. Φύγαμε με τη συμβία μου από το Μανχάταν το βράδυ, οδηγώντας με την όπισθεν πάνω από την Queensborough Bridge και μέχρι την Astoria, εν μέσω απορημένων οδηγών. Δεν λέω άλλα γιατί θα δώσω κακό παράδειγμα, αλλά είμαι καταζητούμενος στην Αμερική…

Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα ασφάλειας που έχετε διδαχθεί οδηγώντας;

Εκτός από τα αυτονόητα (ζώνη, έλεγχοι ασφάλειας κ.λπ.) η πρόβλεψη καταστάσεων γύρω μας.

Τι κάνει την GTA ξεχωριστή σε εσάς;

Η τύχη και η τιμή να την οδηγώ σε διαφορετικές εκδόσεις της (GTA, GTAm). Tο πάθος να επικοινωνώ και να δένομαι όλο και περισσότερο οδηγικά μαζί της, οι “κρυμμένοι άσσοι” στο μανίκι –όσο την οδηγείς, έχει κάτι παραπάνω να σου δώσει–, τα πολλά πανευρωπαϊκά της πρωταθλήματα, η ηχητική πανδαισία, το συναίσθημα του πρώτου έρωτα που δεν ξεπερνιέται. Σταματάω γιατί θα ξεφύγω

Σε ποιες στυλιστικές της λεπτομέρειες πέφτει πρώτα το μάτι σας;

Στις καμπύλες της, εμπνευσμένες από το γυναικείο σώμα.

Σε ποια πίστα θα θέλατε να τρέξετε μαζί της;

Σε όλες για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Πώς θεωρούν πως πρέπει να είναι μια πραγματική Alfa οι πραγματικοί alfisti;

Πισωκίνητη, φαρδιά και με όσο περισσότερα άλογα.

Θα δανείζατε το αυτοκίνητο σας; Και αν ναι, σε ποιον;

Θα δάνειζες την Monica Bellucci σε άλλον;

Υπάρχει κάποιο τραγούδι που έχετε συνδυάσει με οδήγηση;

Παλιό, καλό rock & roll από τα ’60s – 70s.

Αν ήσασταν ξανά 18 χρονών σήμερα, ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε για την οδηγική σας ωρίμανση;

Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, δεν είμαι και αντικειμενικός. Και, σίγουρα, έληξε ο χρόνος των 60”.


  • Η ταπεινή μας Alfa Romeo 146 κι εγώ. True story στην Ήπειρο
Alfa Romeo 146

Photo: Αρχείο Σ. Ρόκκου / 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει