Πανάλαφρη, κεντρομήχανη και με ρετρό αναφορές, Η Alpine A110 του σήμερα σε μια διαδρομή με σημασία.
Στο Col de Turini με μια απ΄ τις σημαντικότρες παρουσίες στη φετινή έκθεση της Γενεύης.
Η ”μαμά-Renault” θέλει να μπει για τα καλά στην κατηγορία των κεντρομήχανων sportscars, όπως οι Porsche Cayman και Alfa Romeo C4, και η επαναφορά της θρυλικής Alpine αποτελεί το καλύτερο ”διαβατήριο”.
Τα specs τονίζουν, για μια ακόμα φορά, την επιμονή των Γάλλων στο κεφάλαιο ”πλαίσιο” με μόλις 1.080 kg.
Την ίδια στιγμή η Διέππη αντιστέκεται στο trend μεγάλης ισχύος με επίσης ”μόνο” 252 PS από ένα γενναίο downsizing ενός τετρακύλινδρου 1.8 λίτρων, εννοείται turbo, και ικανού για επιτάχυνση στα 0-100 km/h σε μόλις 4.5”.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι της γνωστής Getrag, το πλαίσιο από αλουμίνιο ενώ τη μεταφορά της πισωκίνητης ισχύος στο δρόμο συνεπικουρεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στο video-promo πoυ ακολουθεί η Alpine στα χέρια του παγκόσμιου πρωταθλητή στην κατηγορία FIAC WEC LMP2, Nicolas Lapierre.
Photo: alpine
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.