Ανάβαση Διονύσου. Ανηφόρα με ιστορία (video)

Aυτό το Σαββατοκύριακο, 30 και 31 Μαρτίου, μια ανάσα δίπλα απ΄ το κέντρο της πόλης, διοργανώνεται η ιστορική Ανάβαση Διονύσου. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες και ένα προσεγμένο video που ξυπνά μνήμες

Είχαν περάσει σαράντα ολόκληρα χρόνια απ’ την τελευταία φορά που είχε γίνει η ανάβαση στο Διόνυσο. Εκκίνηση από χαμηλά, αριστερά απ΄τη Λεωφόρο Μαραθώνος, για μια διαδρομή πολύ γρήγορη, τεχνική και αρκετά γλιστερή, ακόμα και σε επίπεδο στεγνής ασφάλτου.

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά, λοιπον, η Ανάβαση Διονύσου πλησίασε και φέτος τριψήφιο αριθμό συμμετοχών για την πρεμιέρα του Valvoline Π.Π. Αναβάσεων 2019, στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης.

- Διαφήμιση-

anavasi-dionisou-4drivers.gr

Συνολικά, 94 αγωνιζόμενοι του Πρωταθλήματος, του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2019 και του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων θα εκκινήσουν τον αγώνα που διοργανώνει το , ο οποίος αποτελεί τον πρώτο γύρο της νέας σεζόν και για τους τρεις αυτούς θεσμούς. και φέτος η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Μέρος της ολοκληρωμένης επικοινωνίας είναι και ένα προσεγμένο videο στο οποίο μιλούν για την ανάβαση Διονύσου ο φωτογράφος Τάσος Αρωνίτης (απ΄ τα «κλικ» του οποίου απαθανατίστηκε μεγάλο μέρος των ελληνικών αγώνων) και οι αγωνιζόμενοι «Ιαβέρης» και Μανώλης Μακρινός.

Photo: Τ. Μαρωνίτης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αν καιγόταν ο Γκροζάν

Ποιος μνημονεύει τους Άντερσον, Τέιλορ, Φερέρ, Μίτερ και πολλούς, πολλούς άλλους; Ποιος; Οι οδηγοί σήμερα είναι αναλώσιμοι για τις ομάδες. Όπως πάντα ήταν. Απλώς τώρα, στην εποχή του Ίνσταγκραμ, δε χρειάζονται ήρωες

Αυτό είναι ένα ηλεκτρικό MX-5. Πώς έγινε η αλλαγή φύλου; (βίντεο)

Τι θα γίνει σε μερικά χρόνια με αυτοκίνητα που αγαπάμε αλλά ίσως τεθούν σκοπίμως από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τέτοιου μεγέθους αντικίνητρα που θα δυσκολεύουν σοβαρά την ιδιοκτησία τους;

Θα γίνει πραγματικότητα το restomod της Maserati Shamal;

Αυτή είναι η ψηφιακή απεικόνιση της αναγέννησης της Maserati Shamal. Ή γενικώς εκείνων των αρρενωπών Maserati με το επιθετικό, γωνιώδες, δίθυρο σχήμα που έκαναν πολλούς να τις ονειρεύονται. Τώρα μένει να υπάρξει η ανταπόκριση που χρειάζεται για να πάρει σάκρα και οστά

500 άλογα είναι αρκετά για να σε στείλουν φυλακή. Τι, όχι;

Πόση ισχύς είναι αρκετή; Για ποια χρήση; Με τι βάρος να κουβαλάς; Με τι όγκο; Κακά τα ψέματα, 500 άλογα είναι υπεραρκετά για να σε στείλουν μέσα. Το ζήτημα είναι αλλού

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Αρκούν μερικά αναβολικά για να κάνεις το Duster ψαρωτικό;

Στην περίπτωση του Dacia Duster έχει γίνει κανονικό αλαλούμ. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα φτηνό, τίμιο, αξιόμαχο SUV με τον εικονιζόμενο δράκο; Άλλο να βελτιώνεις μία αισθητική λεπτομέρεια και άλλο να μεταλάσσεις σε τραβεστί