Ανάβαση Διονύσου. Ανηφόρα με ιστορία (video)

Aυτό το Σαββατοκύριακο, 30 και 31 Μαρτίου, μια ανάσα δίπλα απ΄ το κέντρο της πόλης, διοργανώνεται η ιστορική Ανάβαση Διονύσου. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες και ένα προσεγμένο video που ξυπνά μνήμες

Είχαν περάσει σαράντα ολόκληρα χρόνια απ’ την τελευταία φορά που είχε γίνει η ανάβαση στο Διόνυσο. Εκκίνηση από χαμηλά, αριστερά απ΄τη Λεωφόρο Μαραθώνος, για μια διαδρομή πολύ γρήγορη, τεχνική και αρκετά γλιστερή, ακόμα και σε επίπεδο στεγνής ασφάλτου.

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά, λοιπον, η Ανάβαση Διονύσου πλησίασε και φέτος τριψήφιο αριθμό συμμετοχών για την πρεμιέρα του Valvoline Π.Π. Αναβάσεων 2019, στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης.

anavasi-dionisou-4drivers.gr

Συνολικά, 94 αγωνιζόμενοι του Πρωταθλήματος, του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2019 και του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων θα εκκινήσουν τον αγώνα που διοργανώνει το , ο οποίος αποτελεί τον πρώτο γύρο της νέας σεζόν και για τους τρεις αυτούς θεσμούς. και φέτος η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Μέρος της ολοκληρωμένης επικοινωνίας είναι και ένα προσεγμένο videο στο οποίο μιλούν για την ανάβαση Διονύσου ο φωτογράφος Τάσος Αρωνίτης (απ΄ τα «κλικ» του οποίου απαθανατίστηκε μεγάλο μέρος των ελληνικών αγώνων) και οι αγωνιζόμενοι «Ιαβέρης» και Μανώλης Μακρινός.

Photo: Τ. Μαρωνίτης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Οδηγούμε το ημιαυτόνομο VW Passat

Τo VW Passat αποδεικνύει πως τα SUV δεν «σκότωσαν» ακόμη τα σεντάν. Και το ότι μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα από τα 0 έως και τα 210 χλμ/ώρα, το καθιστά ως «γέφυρα» μεταξύ του τώρα και του μετά

Οδηγούμε το γενναιόδωρο SEAT Tarraco 1.5 TSI

Με το SEAT Tarraco οδηγείς με γραμμές, σημαδεύεις σωστά και περνάς. Είναι η συνταγή που κολακεύει - δείγμα της φιλοσοφίας της εταιρείας. Αλλά και αυτή που θα επιτρέψει σε μια μεγάλη «βεντάλια» οδηγών, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να αισθανθεί φιλικά, ασφαλής και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

Lancia Y10. Please, don’t save Lancia

Η Lancia Y10 ήταν εφοδιασμένη με ό,τι καλύτερο και λαμπερότερο της εποχής. Αλλά και ένα ατύχημα που περίμενε να συμβεί

Audi RS 4 Avant. Η επιστροφή του απόλυτου station wagon

Το Audi RS 4 έχει αυτόν τον εκπληκτικό συνδυασμό κατασκευαστικής ποιότητας, άψογου φινιρίσματος και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα. Δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο all weather «τραίνο» πολυτελείας

Οδηγούμε νέο Mitsubishi L200. Σαράντα χρόνια σκληράδας

Το Mitsubishi L200 ενώ παραμένει ένα σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς, δεν κοπανάει. Ακόμα και κουτρουβαλώντας σε άγαρμπες βουνίσιες κατηφόρες, δεν ακούς περίεργους ήχους από τους συνδέσμους. Ταξιδεύεις ξεκούραστα. Δεν τιμωρείσαι

Το νέο εργοστάσιο της VW θα είναι στην Τουρκία

Λέγεται πως ο Ταγίπ Ερντογάν έδωσε στους Γερμανούς τέτοια ανταλλάγματα για το εργοστάσιο της VW, που ήταν σχεδόν βέβαιο πως θα κέρδιζε το στοίχημα έναντι των άλλων υποψήφιων χωρών

Η ωραία Ηλιάνα Παπαγεωργίου και η BMW Σειρά 1

H Ηλιάνα «ρίχνει» κατά κράτος στο ανφάς της Σειράς 1 με τη μεγάλη γρίλια. Μέχρι του σημείου που κοιτάζεις περισσότερο την ινφλουένσερ και λιγότερο το αυτοκίνητο

Ετοιμάζονται τα νέα GT86 και BRZ

Η αυτοκίνηση χρειάζεται περιπτώσεις σαν τα GT86 και BRZ. Ωραία κουπέ, με έμφαση στην αίσθηση οδήγησης και τη συμμετοχικότητα – όχι, κατ΄ανάγκην, στις απόλυτες επιδόσεις

Κόντρες. Η πληγή των νοτίων προαστίων

Οι κόντρες είναι αφελείς, ανώριμες, κοινωνικά naive και ενοχλητικά θορυβώδεις. Με εξατμίσεις που πασχίζουν να υπερβούν τη φτωχομπινεδιά της υπόθεσης

Η στατική ομορφιά του Audi Sport quattro

Και την όγδοη μέρα ο Θεός εποίησε την ομολογκασιόν. Δοξάζοντας το Audi Sport quattro