Η αντροπαρέα είναι στο δικό της κόσμο. Just drive

Post date:

Author:

Category:

Ένα νεοαποκτειθέν Audi S3, ένα Renault Clio RS και ένα δίλιτρο Laguna Coupe σε παραμυθένιες διαδρομές. Αυτή είναι η εμπειρία από τις δικές μας υπερωρίες

Πάει καιρός απ’ όταν μια παρέα η οποία έχει στο DNA της τη διαστροφή να κυνηγάει τα ελληνικά βουνά προς οδηγική τέρψη, έκανε το πρώτο RS Day.

just-drive

Οδήγηση και μόνο!  Χωρίς συνοδηγούς, με μόνη έγνοια να βγάλει πολλά στροφοχιλιόμετρα σε επαρχιακούς δρόμους με πανέμορφα τοπία. Κοντολογίς, να «ζήσουμε» με τα αυτοκίνητά μας.  

Η Κυριακή που μας πέρασε, ήταν προγραμματισμένη. Tι μέρα. Τι μέρη, Θεέ μου! Αν μου ‘λεγε κανείς, «ρε συ, πρέπει να οδηγήσεις για 8-9 ώρες σε στροφές και βουνά», θα του απαντούσα ότι τον πείραξαν οι ζεστες του Ιούνη.

Όταν όμως κάνεις αυτό που αγαπάς ο χρόνος συμπιέζεται και δεν καταλαβαίνεις πώς περνούν οι ώρες και τα χιλιόμετρα. 

Μου φαίνεται τρελό. Έφυγα απ’ το σπίτι μου, στην Πάτρα, στις 8:00 το πρωί και γύρισα 12 ώρες αργότερα έχοντας εικόνες από τοπία που ακόμη και η πλούσια ελληνική γλώσσα,είναι φτωχή για να περιγράψει. Με πάνω από 8 ώρες οδήγηση. Πάτρα – Ναύπακτος – Θέρμο – Προυσσός – Καρπενήσι – Χιονοδρομικό Βελουχίου. Επιστροφή στο Καρπενήσι από την άλλη πλευρά

audi-s3-4drivers.gr

audi-s3-4drivers.gr

Κάποια 300 χιλιόμετρα στροφιλίκι. Το νεοαποκτηθέν κόκκινο S3 8P που οδηγώ για πρώτη φορά έτσι, ενδείκνυται για να βγάλεις χιλιόμετρα «ατσαλάκωτος». Ταξιδεύεις

Οι κόρες των ματιών είναι μονίμως σε διαστολή και το σαγόνι κρεμασμένο. Ο οδηγικός παράδεισος είναι εδώ. Πραγματικά! Στενές διαδρομές μέσα στα έλατα ανάμεσα σε χαράδρες και βουνοκορφές. Το οδόστρωμα καλό. Κίνηση μηδαμινή.

Πριν φτάσεις στο Θέρμο, κάποια στιγμή ξεπροβάλεις από μια στροφή και νομίζεις οτι βλέπεις θάλασσα. Αμ δε. Είναι η Τριχωνίδα, η μεγαλύτερη λίμνη της Ελλάδας, η οποία είναι παντελώς ανεκμετάλλευτη.

Στη συνέχεια, το κομμάτι Θέρμο-Καρπενήσι, είναι μια διαδρομή που οπωσδήποτε πρέπει να κάνεις. Η φύση στα καλύτερά της. Δε θα το κάνεις ποτέ όμως υπό βροχή γιατί πέφτουν πολλές πέτρες.

Μετά το Καρπενήσι κατευθυνόμαστε από τη δυτική πλευρά του βουνού, για να φτάσουμε στο χιονοδρομικό. Έλατα, αλπική «φαλακρή» ζώνη, ανηφόρες, κατηφόρες και λίγα χωριουδάκια που απορείς ποιος και πώς ζει εκεί.

renault-clio-rs

Το στροφιλίκι σφιχτό. Το δίλιτρο Clio του Τέλη είναι στο βασίλειό του και κάνει τα πάντα να φαίνονται εφικτά. Τι κι αν δεν έχει τουρμπίνα; Έχει ένα απίστευτο πλαίσιο, φρένα κι ένα μπροστινό, που «ακούει» ό,τι κι αν του ζητήσεις. Η ισχύς του είναι ακριβώς όση χρειάζεται για να περάσει η δύναμη στην άσφαλτο χωρίς σπατάλες

Θέλει στροφάρισμα ο «Γάλλος» για να αναδειχθεί αλλά εδώ πηγαίναμε γρήγορα κι έτσι δεν εκτίθεται ως προς αυτό το στοιχείο.Ένα καλό λάστιχο είναι μια επένδυση που αξίζει και τα Cup 2 δείχνουν την προσφορά τους.

Μπαίνω για λίγα χιλιόμετρα στο μπάκετ και το οδηγώ. «Νοιώθεις» χωρίς να είναι κουραστικό. Διαφέρει πολύ από το Audi S3 το οποίο, παρότι αποτελεσματικό, έχει μια πιο «κλινική» αίσθηση.

Στο βουνό τα «άλογα» δεν κάνουν τη διαφορά και το Clio είναι το σωστό αυτοκίνητο αν έχεις πρώτη σου προτεραιότητα τα «RS Days». Ατμοσφαιρκός κινητήρας με χαμηλό κόστος συντήρησης και κατανάλωση σε τέτοιες διαδρομές που οι τουρμπισμένοι κοιτάζουν με ζήλεια.

renault-laguna-coupe

Αμέσως μετά μπαίνω στη Laguna με τα 205 άλογα και την τετραδιεύθυνση. Τα πάντα εδώ είναι σχεδιασμένα για την άνεση. Κι όμως. Ο Άκης, με τις παρεμβάσεις του σε φρένα και ανάρτηση, την έχει κάνει να ακολουθεί την απαιτητική διαδρομή χωρίς να υστερεί πουθενά. Το αντίθετο, θα ‘λεγα

Οπότε μέσα σε ένα από τα πιο όμορφα κουπέ, μπορείς και να πυροβολείς κατά ριπάς. Στην κορυφή της διαδρομής, στο πάρκινγκ του χιονοδρομικού, αντικρύζεις τον κόσμο κατά κάτω από τα 1.875 μέτρα.

Ως γνωστόν, το υψόμετρο ανοίγει την όρεξη και αρχίζω να αναζητώ τις τοπικές πρωτεΐνες. Ο Άκης, ηγέτης της περιοχής, έχει τη λύση.
Βουρ στην κατηφόρα για να πάμε να φουλάρουμε τα γυμνασμένα κορμιά μας.

Η καλοκαιρινή ημέρα σού επιτρέπει να γυρίσεις υπό το φως της ημέρας κάνοντας μια επανάληψη στα πρωινά τοπία! Τι κι αν τα ξαναβλέπεις; Σκέφτεσαι πότε θα έρθεις ξανά. Ο παράδεισος είναι εδώ. Οδήγα.

Photo: Βαγγέλης Μαραγκός / 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει