Πλήθος από έξτρα, ατέλειωτο customization, πολλές ώρες ”προβληματισμού”. Μαζί με τους τόνους προαιρετικού εξοπλισμού έρχεται και ο λογαριασμός του νέου RS5 που ήρθε να πολεμίσει στα χαρακώματα των super sedan
Κανονικά, όλα οι εξομοιωτές εξοπλισμού (configurators) που διαθέτουν οι εταιρείες αυτοκινήτων, θα έπρεπε να λειτουργούν όπως ακριβώς ο αντίστοιχος της Audi Μ. Βρετανίας. Γρήγορο visualization, πλήρης περιγραφή εξοπλισμού και, το κυριότερο, τιμές. Να βλέπεις ακριβώς τι κοστίζει, σύνολο, Φ.Π.Α., ταμείο.
To Audi RS5 διαθέτει μια μεγάλη λίστα διά πάσαν ”νόσον και ασθένειαν”. Θες, για παράδειγμα, το ”Styling Pack” που αλλάζει το trim σε εξωτερικές επιφάνειες και εσωτερικό; Θα σου κοστίσει κάποιες 5.000 λίρες (κάποια €5.755).
Η επιλογή περνά από το configurator. Μπορείς να δαπανάς ώρες ατέλειωτες σε γραφείο, κρεβάτι, τουαλέτα. Το ”χτίσιμο” ενός ακριβού αυτοκινήτου για το ποια έξτρα θα έχει, είναι μια επίπονη προσπάθεια…
Το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen 3D Sound System, παραδόξως, δεν κοστίζει αναλογικά πολλά, κάποιες 750 λίρες (€863), ενώ οι τροχοί 20 ιντσών (μακριά από το 4Drivers οι υπερβολές όσο θυμόμαστε πως η Ferrari F40 είχε κάποτε μόνο 17 ίντσες) κοστίζουν 2.000 λίρες (€2.300).
Μπορείς να εκτοξευτείς απ’ τις 62.900 λίρες (περίπου €72.000) της βασικής τιμής στις 87.000 (€100.000 με σημερινή ισοτιμία). Εύκολα. Μόνο μην υπολογίσεις πόσο θα έχει στην Ελλάδα το RS5 για να μην καταφύγεις άμεσα στα υπογλώσσια.
Μπορείς να περιπλανηθείς στον αντίπαλο των Alfa Romeo Giulia QV, BMW M4 και Mercedes-AMG C63, εδώ.
Photo: Audi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.