Καμία άλλη εταιρεία δεν κατάφερε να δώσει τόση αίγλη στον, για πολλούς, ξενέρωτο όρο ”station wagon” όσο η Audi με τις δυνατές εκδόσεις των Avant. Το τελευταίας γενιάς Audi RS6 Avant, αυτό με τον κωδικό C7, ολοκληρώνει σιγά-σιγά τον κύκλο ζωής του και τον αποχαιρετούμε με ένα ξεχωριστό video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο
Τα Avant ανέκαθεν εξέφραζαν ιδιαίτερη «ποσότητα» για την Audi. Τόσο ως κυριολεκτικό μέγεθος, όσο και ως σημασία για την εικόνα της εταιρείας.
Από το θρυλικό Audi RS2, του 1994, που είχε παραχθεί σε συνεργασία με τη Porsche, μέχρι και το τρέχον RS6 Avant, σ’ αυτό το υπέροχο Ascari Blue, με τον τρομερό ήχο και τις δυνατότητες σε δρόμο και χιόνι, τα αυτοκίνητά της έγιναν το ορόσημο στην κατηγορία.
Ενώ ο κόσμος έχει πάθει κανονική ψύχωση με τα SUV, υπάρχει μια κατηγορία αμαξώματος, τα station wagon, που ενώ στο εξωτερικό βρήκε τη δική της άνθηση, στην Ελλάδα διαχρονικά αντιμετωπίστηκε με συγκρατημένο ενδιαφέρον.
Tο RS6 Avant, φυσικά, παραμένει ένας απαγορευμένος καρπός στα καθ’ ημάς και, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ανήκει στη λίγκα των αυτοκινήτων εκείνων που μπορεί να σε κάνει να αλλαξοπιστήσεις για μια εταιρεία και να γοητευτείς από την all around πληρότητα ενός καλού Audi.
Τρελό sleeper, ιδανικό για tuning που εκτοξεύει κοντά στα 1.000 PS (για όσους έχουν εμμονή με το ζήτημα) και μια καμπίνα-σουίτα που μπορείς να ζεις για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Η επόμενη γενιά του Audi RS6 Avant εκτιμάται πως θα παρουσιαστεί το Φθινόπωρο του 2019, με τους Γερμανούς να παίζουν μπάλα στη φυσική τους έδρα, τη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης.
Λέγεται πως θα αποδίδει, εκεί περίπου, στους 600+ ίππους αλλά με ακόμη περισσότερη ροπή από τα ήδη πλούσια 700 Nm και μειωμένο βάρος σε σχέση με τα 1.935 kg του C7 – το οποίο, για την ιστορία, εκσφενδονίζεται στα 0-100 km/η σε μόλις 3.7 δευτερόλεπτα και με τελική που φτάνει τα 305 km/h.
Μέχρι τότε (απο)χαιρετούμε το «όπλο» του pater familias με ένα ενδιαφέρον video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.
Photo: Audi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.