Ο Alberto Bombassei, πρόεδρος της Brembo, είναι από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Όλα ξεκίνησαν όταν ο πατέρας του, Εmilio, έσφιξε το χέρι του Enzo Ferrari
H εταιρεία του Emilio Bombassei είχε ήδη ιδρυθεί στο Bergamo το 1961.
Απ’ την αρχή είχε αρχίσει να ειδικεύεται στις δισκόπλακες, που τότε εισάγονταν από την Αγγλία.
Το 1964 υπέγραψε συμβόλαιο ως προμηθευτής της Alfa Romeo ενώ δύο χρόνια αργότερα άρχισε να συνεργάζεται με τη Motto Guzzi. Όμως το μεγάλο άνοιγμα έγινε σχεδόν 10 χρόνια μετά.
Ήταν το 1975, λοιπόν, και ο Enzo Ferrari ενδιαφερόταν για το μονοθέσιο με το οποίο έτρεχε ο Niki Lauda. Και ήθελε οπωσδήποτε το Πρωτάθλημα. Στράφηκε στον Bombassei για το αν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα φρένα για την ομάδα της Ferrari.
O Bombassei άρπαξε την ευκαιρία και η φωτό με τον Enzo Ferrari να του σφίγγει το χέρι αποτυπώνει την αρχή της συνεργασίας (στα αριστερά του Enzo ο Luca di Montezemolo, μετέπειτα CEO της Ferrari). Τα φρένα ήταν άψογα, η Ferrari ήταν η πρώτη αγωνιστική ομάδα που εφοδιαζόταν με Brembo και ο Lauda κέρδισε το Πρωτάθλημα την ιδια χρονιά. Ό,τι καλύτερο για να την αυγή μιας μεγάλης επιτυχίας
Η συνεργασία με τη Ferrari είναι αδιάλειπτη από τότε και η συνέχεια είναι λίγο-πολύ γνωστή.
Η Brembo είναι μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες στο χώρο, έχει την ιδιοκτησία και της AP (παρόλο που τονίζεται πως η κάθε εταιρεία δρα ανεξάρτητα) και η οικογένεια Bombassei άρχισε να παίζει ρόλο και στις πολιτικές εξελίξεις στη γείτονα χώρα.
Ο Alberto Bombassei (με περιουσία ύψους 1,6 δις δολαρίων…) διετέλεσε μέλος του ιταλικού κογκρέσου ενώ βοήθησε τον Mario Monti να πάρει την πρωθυπουργία το 2011 στη θέση του Silvio Berluskoni.
Και όλα ξεκίνησαν από μια χειραψία με τον άνθρωπο το σωστό.
Αυτό είναι ένα video αναφορικά με τη διάκριση του Alberto Bombassei στο Hall of Fame καθώς και ένα ενδεικτικό από την εμπλοκή της Brembo στις 24 Ώρες της Daytona
Υ.Γ. Τα φρένα της Brembo και ό,τι θέλετε να μάθετε για την τοποθέτηση στο δικό σας αυτοκίνητο μπορείτε να τα βρείτε στον επίσημο αντιπρόσωπο, Group A.
Photo: Brembo
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.