Cayman GT4 RS: Το «όπλο» ήταν «αλλού»

Post date:

Author:

Category:

Κάτι φαινόταν μακριά στο δρόμο. Σκούρο πράσινο, φαρδύ, χαμηλό, ειδικό.«Διάολε, πρέπει να ‘ναι GT4 RS», μονολόγησα

Porsche Cayman GT4 RS

Το Cybersecurity «σκοτώνει» τα 718. Όσοι πιστοί (και εύποροι) προσέλθετε όσο είναι καιρός


Πήγαινε αργά και χαλαρά. Έτσι εξηγείται ότι η απόσταση μίκρυνε. Μίκρυνε τόσο ώστε να είναι εμφανής η πλαγιαστή μπάρα του cage, ο διαχύτης, το σπάνιο του είδους.

Ελληνικές πινακίδες («τζειμσποντικές», θα ‘λεγα και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε), πολύ σωστό για πολύ λίγους.

Ευγενική υπενθύμιση για τη μεταμόσχευση του μοτέρ απ΄ το GT3, 500 ίπποι «ατμόσφαιρα», 0-100 χλμ/ώ. σε 3,4 δ/λ και τελική 315 χλμ/ώ. Πέρα απ΄τους αριθμούς, ωστόσο, είναι το κεντρομήχανο το σωστό, τέρμα εστιασμένο, αυτοκίνητο για να κρατήσεις στο γκαράζ

Α, ναι. Και κάποια €243.650 ως τιμή εκκίνησης.

Για να ΄χουμε μια ιδέα, το πράσινο δεν είναι στο στάνταρ χρωματολόγιο. Για την ακρίβεια, υπάρχουν καμιά εικοσαριά αποχρώσεις για το λεγόμενο «χρώμα με δείγμα», στο πράσινο και μόνο. Υπολογίστε κάποια €17.875 επιπλέον.

Βάλτε μέσα και το πακέτο Weissach και υπάρχει πολύ μέλλον στο ευρώ.

Το κοίταξα για τελευταία φορά απ’ τον εσωτερικό καθρέπτη. Το ανθρακονημάτινο καπό, οι θυρίδες, το μαζεμένο των διαστάσεων. Ήταν όλα εδώ. Πολύ όπλο. Αυτή τη φορά χωρίς εισαγωγικά. Να το χαίρεται το παλλικάρι.

Photo: Porsche


Porsche Cayman 718 GT4 RS

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει