Δείτε πώς το GR Yaris «ρίχνει» στο Type R (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Μπορεί να υπολείπεται σε ισχύ, αλλά το μικρό τετρακίνητο GR Yaris καταφέρνει να είναι πιο γρήγορο από το καλύτερο μέχρι στιγμής προσθιοκίνητο hot hatch

Toyota GR Yaris v Honda Civic Type R

Στημένα στην ευθεία, με κάποια 100 κιλά διαφοράς και, κυρίως, με άλλη προσέγγιση. Το βίντεο της ευθείας είναι πάντως χρήσιμο για μερικά συμπεράσματα


Το GR Yaris κέρδισε φέτος το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ανάμεσα στις αφίξεις της χρονιάς. Και μάλλον δικαίως

Μία τετρακίνητη ράλι-ρέπλικα, με χαρακτηριστικό downsizing όσον αφορά χωρητικότητα κινητήρα και εξωτερικές διαστάσεις, τετρακίνητο και με όλα εκείνα τα καλούδια που το τοποθετούν σ’ αυτήν τη μικρή λίγκα των αυτοκινήτων που είναι φτιαγμένα για οδήγηση.

- Διαφήμιση-

Απ’ την άλλη, το Civic Type-R είναι μια γνωστή και καταξιωμένη ποσότητα στα χωράφια των hot hatch.

Οι Ιάπωνες έκαναν την υπέρβαση στην τελευταία γενιά. Τόσο επί του αισθητικού που, για τους περισσότερους, δείχνει να πάσχει από σχεδιαστικό overkill όσο και επί της συνολικής επάρκειας.

Όμως είναι βέβαιο πως όσοι είχαν την τύχη να οδηγήσουν το Type R, γρήγορα ξέχασαν τις σχεδιαστικές υπερβολές και κράτησαν στη μνήμη τους το τι μπορεί να κάνει τούτο το αυτοκίνητο στο δρόμο



Με αυτά υπόψιν έχει ενδιαφέρον πώς στέκεται το ελαφρύτερο GR Yaris στις συνήθεις «κόντρες» που επιδίδεται το βρετανικό carwow.

Προφανώς είναι άλλη η προσέγγισή του. Πιο μικρό, πιο ευέλικτο, πιο βατό στο να περάσει την ισχύ του σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Απ’ την άλλη, το Honda είναι ισχυρότερο και μόλις απλώσει τη δύναμή του στο στεγνό ή σε ρολαριστή κόντρα, έχει το σαφές προβάδισμα.

Ταυτόχρονα, το Civic διαθέτει και ένα μακρύ μεταξόνιο το οποίο σε ενθαρρύνει να πιέσεις έντονα σε πατημένες διαδρομές υψηλών έως πολύ υψηλών ταχυτήτων.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό το στήσιμο στην ευθεία έχει ενδιαφέρον. Αλήθεια, τι θα προτιμούσατε;


Honda Civic type R
Honda Civic Type R

Photo: carwow

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει