Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Post date:

Author:

Category:

Αρκεί ένα γκουγκλάρισμα στο λήμμα ”car stickers” και θα βρεις κάθε καρυδιάς καρύδι. Ταυτόχρονα βγάζεις στη φόρα το πού ανήκεις με ένα απλό αυτοκόλλητο

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Αυτοκόλλητο 4Drivers

Αν το «Η Παναγιά μαζί σου» συνδέθηκε με τον μοναχικό νταλικέρη που οργώνει τον ορίζοντα με το τριαξονικό του και αν το σχήμα της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ έγινε πλέον μαϊντανός, το αυτοκόλλητο έγινε μια είδους προέκταση τού τι τύπος είσαι


Υπάρχει μια λέξη που αξίζει να θυμάται κάποιος όταν βάζει στην κουβέντα το αυτοκόλλητο, το όποιο αυτοκόλλητο. Λέγεται «εξατομίκευση»

Σε απλά ελληνικά customization.

Κάπως, βρε αδερφέ, να ξεχωρίζει το δικό σου απ’ του άλλου. Να κυκλοφορείς και, χωρίς καν να σε έχει δει ο άλλος μέσα απ’ το παρμπρίζ, να σ’ έχει «τοποθετήσει».

Και πολιτικά; Ναι, εννοείται. Στις αμερικανικές εκλογές δε χρειαζόταν να ρωτήσεις τον άλλον τι θα ψηφίσει (μια ερώτηση που επί δεκαετίες ήταν ανεπίτρεπτη – κάτι σα να τον ρώταγες πόσα βγάζει). Τα αυτοκόλλητα υπέρ του Τραμπ ή της Χάρις έδωσαν και πήραν. Μαζί βάλτε και τα σχετικά για τον Μάσκ. Ψηφοφορία πριν την ψηφοφορία

Ελον Μασκ αυτοκόλλητο Tesla


Είσαι πετρολχεντάς;

Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Οι επιλογές άπειρες.

Κυκλοφορούν διά πάσαν νόσον και ασθένειαν. Επιθετικά, χιουμοριστικά και άλλα τελείως βλακώδη.

Ίσως το πιο πολυφορεμένο να ‘ναι το κλασικό ”M Power” που βλέπεις σε κάτι 316 τριακονταετίας. Στη θέση του οδηγού κάποιος που ονειρεύτηκε πως μόλις πήρε εξιτήριο από το ιερό Μ Division. Πού πας, ρε Καραμήτρο;

Αυτοκόλλητα αυτοκινήτων

Άλλες φορές βλέπεις και μερικά ωραία, διακριτικά, κάποια που δίνουν ένα θετικό στίγμα. Την ίδια στιγμή ακόμα και οι επίσημοι κατασκευαστές τα χρησιμοποιούν σε ειδικές εκδόσεις. Κάτι σημαίνει αυτό για τη δύναμη του αυτοκόλλητου

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων, των bumper stickers, είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα


Προ ετών είχε δημοσιευτεί και μία μελέτη που εξηγούσε πόση σημασία έχει η σχετική βιομηχανία καθώς και μερικές χρήσιμες πληροφορίες. Όπως, για παράδειγμα ότι η πρόβλεψη είναι ιδιαίτερα αυξητική.

Το αυτοκόλλητο είναι ο εύκολος και φθηνός τρόπος να διαφημίσεις αυτό που πουλάς, είτε είσαι πολυθενική είτε ένας απλός ελεύθερος επαγγελματίας.

Και γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αυτή η επικοινωνία καθώς δεν είναι στατική. Είναι εν κινήσει.

Το μάτι πέφτει πάνω στο αυτοκόλλητο. Τσεκαρισμένη, ενστικτώδης αντίδραση

Mitsubishi Evo 6 Tommi Makinen

Photo: Boris Pilipenko / Porsche / Lancia / Mitsubishi / 4Drivers.gr


Θριάσιο αλάνα ντριφτ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει