Κακομούτσουνο, άσχημο πρωτότυπο δοκιμών. Μόνο που κάτω από την επιφάνεια βρίσκεται μία κούκλα που λέγεται «LaFerrari». Τι αντίθεση, ε;

Πρωτόλειο, χοντροκομμένο, πακτωμένο κρυφές καινοτομίες. Το «μουλάρι» με τον κωδικό ”Μ6” διεκδικεί τον τίτλο για το πιο άσχημο Ferrari ever
Στην αυτοκινητική αργκό υπάρχει ο όρος «μουλάρι». Ένα τέτοιο ήταν και το αυτοκίνητο που βλέπετε. «Μουλάρι» είναι το όχημα δοκιμών, αυτό που τραβάει όλο το Γολγοθά των ανελέητων τεστ και της κακομεταχείρισης όσο ένα αυτοκίνητο δοκιμάζεται, εξελίσσεται και περνάει την ταλαιπωρία μέχρι να δει το φως της παραγωγής
Δουλειά του είναι να αντέχει και να καταγράφει τις νέες τεχνολογίες που είναι επιμελώς κρυμμένες εντός, στα σωθικά του.
Το «μουλάρι» σχεδόν οφείλει να είναι άσχημο
Ως γνωστόν, το σχήμα του είναι σκόπιμα αλλοιωμένο, παραμορφωμένο, ώστε όσοι το βλέπουν να κυκλοφορεί -είτε τυχαία απλός κόσμος είτε επαγγελματίες φωτογράφοι που ψάχνουν εκείνο το κατασκοπευτικό κλικ για να το πουλήσουν στη συνέχεια στον Τύπο- να μην μπορούν να καταλάβουν ακριβώς τι βρίσκεται από κάτω.

Κάτω από τα παραπλανητικά πλαστικά βρίσκεται ένα Ferrari 458. Kαι πιο βαθιά, στα τεχνολογικά σωθικά του αυτοκινήτου που βλέπετε, το επόμενο, εκείνη την εποχή, υπεραυτοκίνητο της εταιρείας, η LaFerrari
Μία LaFerrari κάτω από το ασχημόπαπο
Ένα τέτοιο είναι αυτό εδώ, ένα από τα αυτοκίνητα δοκιμών που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι του Μαρανέλο όσο δοκίμαζαν το επόμενό τους υπεραυτοκίνητο, τη LaFerrari.
Αυτή των 963 ίππων και 900 Nm ροπής, με τον υβριδικό V12 κινητήρα των 6,2 λίτρων. Πιο «μέγκα» δε γινόταν το 2013 που παρουσιάστηκε.
Ο εσωτερικός κωδικός του -μετά συχγωρήσεως- εκτρώματος ήταν «Μ6». Βασιζόταν σε ένα κανονικό Ferrari 458 που κουβαλούσε καλά κρυμμένη όλη την επαναστατική τεχνολογία που θα ‘φερνε μαζί της η κορωνίδα της εταιρείας, η LaFerrari, εκείνο το hypercar που, τελικά, κατασκευάστηκε σε μόλις 500 αντίτυπα

Αισθητικά; Καμία σχέση δεν είχε το «μουλάρι» με το τελικό προϊόν
Όπως βλέπετε, ό,τι παραπλανητικά κακάσχημο υπήρχε, το ‘χωσαν οι μηχανικοί της εταιρείας όσο αυτό έκοβε δοκιμές.
Το συγκεκριμένο «μουλάρι» είναι τόσο βάρβαρα παραμορφωμένο που τελικά να κέντριζε ακόμα περισσότερο την περιέργεια

Για την ιστορία, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με το που ολοκλήρωσαν το ρόλο τους, πουλήθηκαν, όπως συνηθίζει η ιταλική εταιρεία, σε επιλεκτικούς της πελάτες
Όχι, φυσικά, για να κυκλοφορούν με δαύτα στο δρόμο ή ακόμα και σε πίστα αφού ούτε κανονικές πινακίδες έχουν αλλά ούτε φέρουν την απαραίτητη ομολογκασιόν (κοινώς, πιστοποίηση) αλλά ως επένδυση στο αυτοκινητικό χαρτοφυλάκιό τους
Photo: Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.