Ναι, έχω cabrio. Ε, και;

Post date:

Author:

Category:

Toyota Mr2 δοκιμή drive

 

Σύμφωνοι. Το ”κλειστό” είναι εξ ορισμού πιο άκαμπτο. Αλλά έχει κι ο μουσαμάς τη γοητεία του.

ΟΚ, είναι ”trendy”, μετράει, φυσάει κι αλλα τέτοια. Aλλά αυτά για άλλους, κι όχι για μας, στο 4Drivers.

Γιατί αν σε ενδιαφέρει ένα σοβαρό, οδηγοκεντρικό πισωκίνητο οι επιλογές είναι εξαιρετικά περιορισμένες στα ”κλειστά”. Αυτοκίνητα όπως τα Honda S2000, Mazda MX-5 ή Toyota MR2 μοιάζουν σαν τις μόνες επιλογές. Και ναι, είναι cabrio.

Σύμφωνοι, χάνεις σε ακαμψία, ασφάλεια, άνεση, ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, χαλάει και το μαλλί αλλά τα χαίρεσαι σε επαρχιακή διαδρομή, μόνος ή με παρέα. Προς Επίδαυρο, για παράδειγμα, στρίβεις μετά την Κόρινθο, κάνεις στην άκρη, ανοίγεις το μουσαμά, σκληραίνεις την coil-over (αν έχεις) και ξεκινάς με το ρυθμό σου να το απολαύσεις.

Πριν καν κουμπώσεις τη 2η, οι μυρωδιές της φύσης, έχουν τρυπώσει στα ρουθούνια σου. Το μοτέρ ακούγεται καλύτερα τώρα και, φυσικά, η εξάτμιση. 

Ακούς τα λάστιχα στο όριο πριν χάσουν την πρόσφυσή τους πολύ πιο άμεσα με την κουκούλα κάτω. Η επικοινωνία με το μηχάνημα γίνεται με οπτική ίνα.

Η Εύβοια, επίσης, έχει πολλές διαδρομές για σένα και το cabrio. Ξέρει ο φίλος, ο Βαγγέλης με το MX5Δεν θες να ξενιτευτείς; Ανέβα μια Πάρνηθα για να πάρεις τη δόση σου ή πετάξου έναν Βαρνάβα. Διαδρομές υπάρχουν για όλα τα γούστα. Όσο πιο άγνωστη τόσο το καλύτερο.

[Διάβασέ το: Ποιο Pikes Peak; Στην άγνωστη Πεντέλη, λέμε]

Για τέτοιες φάσεις τα οργανωμένα club και οι μεγάλες παρέες δεν βοηθούν. Όχι ότι θα κακοπεράσεις, ίσα-ίσα ο χαβαλές και τα πειράγματα είναι δεδομένα αλλά στη σωστή διαδρομή πρέπει να ‘σαι εσύ, άντε άλλος ένας. Και, φυσικά, με την κουκούλα κάτω.

Είμαστε τυχεροί που στην Ελλαδάρα μας το κλίμα ευνοεί πάρα πολλές βόλτες. Ξεσκέπαστες. Εκμεταλευτείτε το. Απενοχοποιημένα.

Photo: Αρχείο Θ. Γοργογιάννη

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει