Τονίζοντας τον ήχο του κινητήρα. Πειράζει το fake;

Post date:

Author:

Category:

Η νέα μόδα λέγεται ”ενίσχυση ήχου κινητήρα”. Το είδαμε στις BMW M4 και M5, στην Porsche 911 (991), στο Lexus LFA, ακόμα και στο Golf GTi. Και η κριτική για μια fake ακουστική εμπειρία είναι έντονη. Αλλά υπάρχει απάντηση.

Όταν η Lexus πήρε τηλέφωνο τη Yamaha (ναι, αυτή που φτιάχνει τους ενισχυτές και τις κιθάρες…) για να της ζητήσει να συνεργαστεί στην εξέλιξη του ήχου του δεκακύλινδρου LFA, άνοιξε το δρόμο για το πρωτόγνωρο, ακόμα, engine sound tuning.

H Υamaha απάντησε θετικά και έτσι η καμπίνα του supercar έγινε ”Μέγαρο” και ο οδηγός πιο χαρούμενος ακροατής.

- Διαφήμιση-

Η ιδέα ήταν να μπορεί ο τελευταίος, σαν ένας άλλος χαϊντιφελίστας”, να διακρίνει ακόμα και τις πιο λεπτές αποχρώσεις ήχου, ανάλογα με το φορτίο γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα και άλλες παραμέτρους της παρτιτούρας.

Δεν έχω οδηγήσει LFA αλλά θυμάμαι, κρεμασμένος στα σύρματα του Nordschleife, πως έκανε όταν περνούσε το πειραματικό LFA, το 2008. Ούρλιαζε. Ένα μανιακό ουρλιαχτό αντηχούσε στο λοφίσκο δίπλα στην κατηφορική Breidscheid…

Το ίδιο, λίγο πολύ, άκουγε και ο οδηγός από μέσα. Διαβάστε πώς έβαλε το χέρι της η Yamaha εδώ και πάρτε μια γεύση στο video που ακολουθεί.

Photo: Toyota/Lexus

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει