Ήταν η απόλυτη απάντηση στον ανταγωνισμό του Group B. Αλλά τα αφεντικά της Audi τo κατέστρεψαν. Μία άγνωστη ιστορία
Μέσα στο κόκπιτ ενός αγωνιστικού που έμελλε να μείνει στα υπόγεια γκαράζ της Audi
Όσο εξελισσόταν το Group B η Audi άρχισε να δέχεται πίεση από τον ανταγωνισμό. Κυρίως από τα Peugeot 205 T16 και Lancia Delta S4
Αμφότερα ήταν καλύτερα ζυγισμένα σε σχέση με το quattro. Το Audi, με τον πεντακύλινδρο εκεί μπροστά, ήταν ενοχλητικά υποστροφικό και λιγότερο ευέλικτο στα στενά κομμάτια.
Προς απάντηση η Audi έφτιαξε ένα πρωτότυπο με απόδοση 1,000 ίππων. Κεντρομήχανο, κάτι ανάμεσα σε εκδοχή του Group C προδιαγραφών Le Mans και quattro του Pikes Peak. Ήταν αυτό που βλέπεις
Για την ακρίβεια, το project δεν έγινε με έγκριση της επίσημης Audi. Έγινε κάτω από τη μύτη των αφεντικών, με πρωτοβουλία κάποιων παθιασμένων μηχανικών. Αποφάσισαν να το δουλέψουν, μάλιστα, στις εγκαταστάσεις της Audi στην Τσεχία για μεγαλύτερη μυστικότητα
Έτσι και έγινε αλλά κάποια στιγμή χρειάστηκε να βγουν για δοκιμές ώστε να δουν πόσα απίδια πιάνει ο μυστικός σάκος.
Έκλεισαν, λοιπόν, μια απομονωμένη πίστα πίστα αλλά λίγο πριν ξεκινήσει η δοκιμή, στο χώρο υπήρχαν και φωτογράφοι.
Είχε υπάρξει διαρροή εκ των έσω. Τελικά συμφώνησε ο επίσημος οδηγός της ομάδας, Βάλτερ Ρελ, να το δοκιμάσει στο δρόμο. Ήταν κι αυτός στο κόλπο.
Πού να περάσει απαρατήρητος ο ψηλός με το Group B;
Όντως, τον σταμάτησε η τροχαία όπου οι εκπρόσωποι του νόμου ήθελαν να τραβήξουν φωτογραφίες.
Ο γερμανός πρωταθλητής τους παρακαλούσε να μην το κάνουν. Οι «τροχαίοι» συμφώνησαν. Υπό τον όρο πως ο διάσημος οδηγός θα τους χάριζε μια γερή εκκίνηση. Σιγά μη χάλαγε τέτοια χατήρια ο θείος. Και κάπως έτσι τον άφησαν να φύγει
Όμως τα νέα μαθεύτηκαν στους υψηλά ιστάμενους οι οποίοι απαίτησαν να καταστραφούν όλα τα πρωτότυπα. Μπροστά στα μάτια τους, μάλιστα, για να είναι απολύτως βέβαιοι.
Επιβίωσε μόνο ένα. Με μόλις 12 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Και φυλάσσεται επί όλα αυτά τα χρόνια στη μυστική αποθήκη της Audi, στο 2ο όροφο.
Πριν μερικά χρόνια το ένα και μόνο σπάνιο κομμάτι συμμετείχε στο Eifel Rallye Festival. Ήταν αυτό.
Photo: audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.