Δεν βλέπεις συχνά μία Jaguar E-Type. Όταν λοιπόν την πετύχεις, δε θέλει ντροπές. Πας και μιλάς. Και να που ανακαλύπτεις και μία «ροζ» λεπτομέρεια στο βιογραφικό της

Κυριακή πρωί, Γενάρης ’25, λιακάδα και μία κόκκινη E-Type έρχεται και αράζει. Read more
Την πέτυχα προχθές, μαζί με τον ευγενέστατο ιδιοκτήτη της. Μερακλής και γνώστης. Μία από τις τελευταίες E-Type, μοντέλο ’74. Δεξιοτίμονη. Με κάποιες επεμβάσεις αποδίδει σήμερα κάτι περισσότερο από 300 ίππους
Είχε κατέβει, ανοίξει καπό και κάτι μαστόρευε. Στο δε χώρο αποσκευών είχε και τη σχετική του μεταλλική βαλίτσα με εργαλεία, WD-40 και διάφορα.
Πιάνουμε κουβέντα, μου δείχνει τη μοντίφα στην παροχή που ΄χει φτιάξει, ξέρει και καταπιάνεται.
Ρίχνω μια ματιά στο εσωτερικό της E-Type. Μπεζ δερμάτινα, με την πατίνα του χρόνου. Στα τέσσερα άκρα του υπέροχου αμαξώματος οι τροχοί τιτανίου, παρακαλώ, της Minilite.
Όπως μου είπε, το αυτοκίνητο έχει και μία ενδιαφέρουσα ιστορία. Αρχικά ανήκε στον γραμματέα της βρετανικής πρεσβείας, εδώ στην Αθήνα.

Στη συνέχεια πέρασε στον ΟΔΔΥ απ’ όπου την αγόρασε κάποιος.
Ο σημερινός ιδιοκτήτης είναι, πλέον, μόνο ο τρίτος στη σειρά και έχει στην κατοχή του την κούκλα τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια. Δεν ήταν στην κατάσταση που βλέπετε. Την πήρε, τη φρόντισε και τη διατηρεί με προσοχή.
Tέλος, όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης της, ο γραμματέας που λέγαμε παραπάνω συνήθιζε να κυκλοφορεί μέσα στο αυτοκίνητο ντυμένος με νυφικό. Πφφφ… Κανείς δεν είναι τέλειος

Photo: 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.