Επί πέντε συναπτά έτη έβγαινε στο Χέθελ της Μ. Βρετανίας το Opel Speedster, από το 2000 έως το 2025. Δυο δεκαετίες αργότερα ένα τέτοιο μετράει τον καιρό του παρκαρισμένο

Πανάλαφρο, εστιασμένο, ακριβές και κουραστικό. Το Opel Speedster πήρε όλη την τεχνογνωσία της Lotus και έχωσε τον Ecotec στην πλάτη σου
Θυμάμαι ακόμη το σπαρτιατικό άπερκατ που σου πέταγε στα μούτρα εμείνο το δημοσιογραφικό Opel Speedster. Ακριβώς ίδιο, σε πορτοκαλί που έβγαζε μάτι το 2000. Τώρα το συνηθίσαμε ως χρώμα
Με τα πετραδάκια να ακούγονται στο γυμνό σασί, το εκτεθειμένο αλουμίνιο στο πάτωμα και το 5άρι κιβώτιο με την τέρμα μηχανική αίσθηση της Getrag.

Φώλιαζες μέσα στο σασί, βάρους μόλις 72 κιλών, αλουμινένιο, ντάλε κουάλε από Lotus Elise Series 2.
Στην πλάτη σου ο ατμοσφαιρικός 2,2 λίτρων – έβγαινε και σε δίλιτρο τούρμπο αλλά δεν είχα την τύχη. Και, βέβαια, κατασκευή στη Μ. Βρετανία και όχι Γερμανία. Τα δίδυμα στη σειρά

Πώς ήταν; Κάτι σα διθέσιο καρτ. Πισωκίνητο, κεντρομήχανο ξυράφι σε μόλις 3,8 μέτρα και 875 κιλά. Ταλαιπώρια στο κάθε μέρα, σχολείο οδήγησης ακριβείας υπό ιδανικές συνθήκες.

Χθες βράδυ, μισοπαρατημένο, κάπου στην πόλη.
Σημείωση: Η ελιά δεν είναι φυλλοβόλο δένδρο. Όμως ξερνάει καρπούς και ξερά στο φάιμπεργκλας. Κρίμα.
Photo: 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.