Ίσως λίγοι θυμούνται ότι το Audi RS 4, στη δεύτερη γενιά του, την υπέροχη ”B7”, έβγαινε και σε καμπριολέ. Εύλογα θα πεις, «σιγά μην παίρναμε το RS 4 σε ανοιχτό». Μαζί σου

To Audi RS 4 σε κίτρινο και «ξεσκούφωτο». ‘Ενα sleeper που μάλλον πέρασε απαρατήρητο
Μηχάνημα οδήγησης το RS 4, ανεξαρτήτως γενιάς. Εδώ, βέβαια, στην ανοιχτή και λιγότερο οδηγοκεντρική έκδοση που προφανώς απευθυνόταν σε άλλου τύπου κοινό


Κι αυτό γιατί ο ατμοσφαιρικός V8 των 4,2 λίτρων και του κόφτη στις 8.250 σ.α.λ., το χειροκίνητο 6άρι της Getrag, το «καλό» quattro, αυτό που έμπαινε συνδυαστικά με κινητήρες τοποθετημένους σε οριζόντια διάταξη (αντίθετα, δηλαδή, με Haldex που πήγαινε παρέα με εγκάρσια τοποθετημένους), τα συγκλονιστικά μπάκετ αλλά και το συνολικό στήσιμο οικογενειακού «όπλου», αναδεικνύονταν είτε σε σεντάν είτε στο Avant (για να χωράει κι ο σκύλος). Όχι σε cabrio.
Πάντως, το συγκεκριμένο το πετύχαμε σε διεθνή πλατφόρμα αγγελιών και πριν καν γράψουμε το σχετικό άρθρο με περισσότερες πληροφορίες, πουλήθηκε άμεσα και η αγγελία έγινε «εξαφανιζόλ».
Προλάβαμε, ωστόσο, να κρατήσουμε μερικές φωτό. Αυτές εδώ.


Με την ευκαιρία, δείτε και ένα σχετικό βίντεο ενός Audi RS 4 που είχε βγει προς πώληση.
Photo: House of Cars / audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.