Oδηγώντας στην Ελλάδα με το Greek Renault Club

Post date:

Author:

Category:

Η εμπειρία μέσα από την πιο πρόσφατη συνάντηση των μελών του Greek Renault Club σε θρυλικές ειδικές διαδρομές της Αχαΐας

Υπάρχει ακόμα κάτι που μπορείς να χαίρεσαι σ’ αυτή τη χώρα. Εντάξει, υπάρχουν πολλά. Αλλά για όποιον τον ενδιαφέρει η οδήγηση, αυτός ο τόπος είναι ακόμα μια ευλογία.

Δεν είναι δικό μου… ΚλεμμένοΣαν άποψη, όμως, είναι χαραγμένη σε όλες τις δομές του εγκεφάλου μου. Έτσι, ο άτιμος με σπρώχνει στην αναζήτηση διαδρομών με ελάχιστες ευθείες – κάτι σα διαστροφή. Κάποιοι με θεωρούν «βλαμμένο» και χωρίς αίσθηση κινδύνου. Μεγάλη κουβέντα, ας μην την ανοίξουμε. Κάποιοι άλλοι, όμως, προσεγγίζουν το θέμα στρίβοντας γαλλικά! 

Η Renault μας έχει χαρίσει μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης. Aναμφίβολα. Το Greek Renault Club μου χάρισε, ύστερα από την πρόσφατη αγορά του Megane RS II, την ευδαιμονία στα οδηγικά πεπραγμένα μου, αλλάζοντας τη καθημερινότητά μου. Αυτή η παρέα θεωρεί, όπως εγώ, ότι η οδήγηση προκύπτει από τη δραστηριότητα της ψυχής. Ναι, της ψυχής.

#Διάβασέ το: 2ο Χέρι – Η ζωή μου με το Renault Megane RS

Γι` αυτό, μαζί με τον Δημήτρη και τον Νίκο, μέλη του Club από τη Πάτρα, είπαμε να σχεδιάσουμε μια διαδρομή στην ευρύτερη περιοχή της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων του νομού Αχαΐας, με κύριο σκοπό την οδηγική ευχαρίστηση των πληρωμάτων. Ο Μάκης ανέλαβε την καταγραφή του event με ψηφιακά μέσα υψηλής ποιότητας. 

H συνάντηση, έχει ως σκοπό να βρεθούμε όλοι μαζί, ανεξαρτήτως δύναμης και μοντέλου αυτοκινήτου Renault για να οδηγήσουμε σε όποιον ρυθμό επιθυμεί ο καθένας, 149χλμ σε θρυλικές ειδικές διαδρομές του Νομού Αχαΐας. 

H EΔ Φτέρη και η ΕΔ Πριόλιθος, είναι διαδρομές που βρίσκουμε στο Rally Αχαιός, αλλά και η συνέχεια της διαδρομής μας, ήταν πάνω στις ΕΔ Καλάβρυτα και Διακοπτό, του παλαιότερου Rally ΕΛΠΑ, όπου είχαμε τη τύχη να βλέπουμε και αυτοκίνητα της Α8 κατηγορίας, δηλαδή επιπέδου WRC. 

Η αποδοχή υπήρξε μεγάλη. Σαν να περίμεναν την αφορμή… 19 αυτοκίνητα συναντηθήκαμε την Κυριακή 22 Οκτωβρίου στις 9:30 στο Αίγιο. Aπ’ όλα είχε ο μπαξές. Από Μegane III & IV diesel, RSII, RSIII  Clio 1.2Tce, RS ΙΙ, III, IV Laguna 2.0T, Laguna Coupe (ομόφωνα το πιο όμορφο) μέχρι Scenic. Με τη παρουσία του μας τίμησε και ένα πανέμορφο λευκό EVO, δηλώνοντας την αναγνώρισή του στα γαλλάκια. Ξεχωριστή αναφορά δικαιούται το 19αρι 16V sedan του Γιώργου, ως το αρχαιότερο. Ήταν το αυτοκίνητο το οποίο γέμιζε τα όνειρά μου το 1992 που τελείωνα το σχολείο… 

Η διαδρομή απαιτούσε το σεβασμό μας, μιας και κινούνταν σε πλαγιές ορεινών όγκων, για αυτό και όλοι μας έπρεπε να τηρούμε τους κανόνες τέτοιων εκδρομών. 

Ναι, όπως έχουμε ξαναπεί με σεβασμό στις εισόδους των χωριών, συνειδητή, απόλυτα συγκεντρωμένη οδήγηση, πλήρη απουσία φιγούρας και άλλα προεφηβικά και κοιτώντας πάντα μακριά. Προσπεράσεις εννοείται δεν επιτρέπονταν. 

Δείτε το video από την εξόρμηση.

#Διάβασέ το: Ο ”Πραγματικός Οδηγός”. Ποιος είναι;

Όλα κύλησαν όμορφα και τα χαμόγελα στα πρόσωπα όλων άστραφταν. Εντάξει, μετά τα ντόπια μπριζολίδια που φάγαμε, μπορεί να μην άστραφταν και τόσο….

Σημασία έχει ότι όλοι γυρίσαμε ασφαλείς σπίτια μας, έχοντας στο μυαλό μας ότι:

Ο παράδεισος είναι (ακόμα) εδώ. Just drive. Κι αυτό κλεμμένο…

ΥΓ Αυτά τα κονβόι είναι κινητή διαφήμιση. Τα μέλη του club επίσης. Δεν κρύβω ότι μας πίκρανε η απουσία της επίσημης Renault.

#Διάβασέ το: Ford Focus RS vs Renault Megane RS – Αναζητώντας το απόλυτο hot hatch

Photo: Γεράσιμος Σταθάτος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει