Γυναίκες και παρκάρισμα. Μία πονεμένη ιστορία

Post date:

Author:

Category:

Μία επιστημονική ματιά στο άγνωστο θηλυκό σύμπαν

Γυναίκες και παρκάρισμα

Οι γυναίκες και το παρκάρισμα είναι δύο έννοιες με έντονη ιστορική διαμάχη. Ένας αναγνώστης καταγράφει μία από τις άπειρες μαρτυρίες. Συνέβη στο Κολωνάκι


Ξέρεις. Όταν δεν βιάζεσαι, όλα τα φανάρια είναι ευλογημένα πράσινα. Και όταν είσαι με το ρολόι στον οισοφάγο, είναι κόκκινα και τα πεζοφάναρα.

Όχι, δεν θα πτοηθώ. Ο Ηρακλής (σ.σ. το subaru Impreza WRX του αναγνώστη Χρήστου Τάτση που γνωρίσαμε εδώ) εκμεταλλεύεται τα κενά της κυκλοφορίας και τελικά φτάνει στα Κολωνακιώτικα στενά.

Όταν το WRX περιμένει το 500αράκι

Τα βάσανα τελείωσαν, σκέφτομαι, ο Ηρακλής θα κουρνιάσει στο πάρκινγκ. Είμαι on time. Χα! Σκέψη λάθος. Γιατί η μπροστινή ξανθιά με το 500ράκι της έχει άλλη άποψη. Βλέπω αλάρμ και να προσπαθεί να παρκάρει σε χώρο που άνετα θα συνουσιαζόταν με το Impreza μου. Όχι η ξανθιά. Το 500. Το σίριαλ «Γυναίκες και παρκάρισμα», είναι εν εξελίξει. Στη νιοστή του εκτέλεση.

Στην πέμπτη απόπειρα προσπάθειας της ξανθιάς, σβήνω τον μπόξερ έτσι ώστε μετά το Dieselgate να μην έχουμε και το Scoobygate λόγω decat. Στο μυαλό μου έρχονται τρικυμιωδώς όλα τα κλισέ τύπου «άντε πλύνε κανένα πιάτο». Αντιστέκομαι. Οι ιαπωνικά ευγενείς τρόποι του Impreza μού θυμίζουν το μάθημα της στωικότητας. Και περιμένω.

Ένα τσιγάρο μετά, τέσσερα mail που πρόλαβα να στείλω και μισό καφέ αργότερα, το 500ράκι αναστέναξε με ανακούφιση, σαν μινιατούρα στα Cars. Ήταν, επιτέλους, παρκαρισμένο και η ξανθιά πετάχτηκε σε προκαθορισμένο ραντεβού («βιτρίνες» το λέμε τώρα;)

Σύμφωνοι. Άργησα στο ραντεβού. Όμως έχω την επιστημονική τεκμηρίωση τού γιατί οι γυναίκες παρκάρουν όσο διαρκεί μία ταινία του Αγγελόπουλου.

Όταν μιλά η επιστήμη

Ακούστε. Σοβαρά, τώρα. Ορισμένα σημεία του εγκεφάλου όπως η αμυγδαλή και ο ιππόκαμπος έχουν βασικές λειτουργίες και προκαλούν διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα.

Έτσι, η δομή του εγκεφάλου του άνδρα στο σημείο που ονομάζεται κέλυφος ειναι πιο πυκνή και μεγαλύτερη σε έκταση οπότε έχουμε (ναι, οι άνδρες) μια φυσική «κατασκευή» που μας παρέχει ένα πλεονέκτημα στο χειρισμό σύνθετων μηχανημάτων. Βάλε και αυτοκίνητα.

Οπότε τώρα ξέρουμε: Γυναίκα και παρκάρισμα. Δεν βρίζουμε. Στη συνέχεια απολαμβάνουμε τον καφέ μας. Α ρε, τιμημένα cup holders, που μια ζωή βρίζαμε τα αμερικανάκια. Ολοκληρώνουμε τη διαδικασία αναμονής με κινητό, 4G, 4D. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.


Αυτό είναι ένα από τα αναρίθμητα φαλλοκρατικά videos από την τιτάνεια προσπάθεια στο λήμμα «γυναίκες και παρκάρισμα» που κυκλοφορούν στο Tube. Απαράδεκτοι. Αλλά και τι να πεις.


Photo: Flickr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»