Όταν η Alpine A310 πρωτομπήκε στην παραγωγή, το 1971, όλοι κοίταξαν με θαυμασμό. Μη φαντάζεστε ότι συμβαίνει κάτι λιγότερο σήμερα, μισό και πλέον αιώνα μετά

H πανέμορφη Alpine A310 δικαιολογημένα κέρδισε την προσοχή του αναγνώστη μας Β.Α. που έσπευσε να βγάλει τη φωτό που βλέπετε.
Η Alpine A310, με την όλα «πίσω» μηχανολογική διάταξη [ναι, δεν ήταν μόνο η 911], ήταν γνήσιο τέκνο της γαλλικής «σχολής» της Διέππης
Σωληνωτό πλαίσιο, αμάξωμα από fiberglass και ένα πολύ ιδιαίτερο σχήμα που θα μπορούσε να παραπέμπει και σε Ιταλία.
Η αλήθεια είναι ότι καθότι ήταν μεγαλύτερη και βαρύτερη από την προκάτοχό, τη νικηφόρα Α110, θεωρήθηκε πως ήταν λιγότερο ικανή, ειδικά με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.6 λίτρων. και 127 ίππων.
Η εμπορική, τουλάχιστον, επιτυχία προέκυψε περισσότερο όταν εκεί, πίσω, μπήκε ο νέος, τότε, V6 (PRV) κινητήρας που τοποθετούσαν και οι Peugeot και Volvo.
Πολύ ωραίο μπιζού που κυκλοφορεί στην πόλη.
Photo: Βαγγέλης Αντωνόπουλος
- Fast Test: Οδηγώντας την ανάλαφρη τέχνη της Alpine A110
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.