Ένας αναγνώστης περιγράφει από πρώτο «χέρι» την εμπειρία του με το 10ης γενιάς Civic σε αμάξωμα Sedan. Μαζί τα υπέρ και κατά που εντοπίζει ως ιδιοκτήτης. Κύριε Πολύμερε, ο λόγος σε εσάς

To Honda Civic 10ης γενιάς (2015-2022) χρησιμοποίησε καλύτερης ποιότητας ατσάλι, επίσης ελαφρύτερο (-31 κιλά) καθώς και νέες τεχνικές στεγανοποίησης που είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 58% των διαρροών αέρα προς την καμπίνα. Στοιχείο που ευνόησε το (γνωστό πλέον στους μυημένους του 4Drivers) NVH (Noise / Vibration / Harshness)
Το όχι και τόσο μακρινό σωτήριον έτος 2019 ψάχνοντας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, αντιστεκόμενος σθεναρά στην τάση των SUVsuvποίησης και ταυτόχρονα «ανήσυχος» οικογενειάρχης ων, «έπεσα» στο Honda Civic 1.5T Sedan
Τότε, λοιπόν, έξι χρόνια πριν δηλαδή, στη βασική του έκδοση κόστιζε €22.300. Ακούγονται πολύ καλά με τις σημερινή γενικότερη ανιούσα των τιμών αγοράς στην ελληνική αγορά.
Το αυτοκίνητο διέθετε ήδη από τη βασική πλήρη την παλέτα των συστημάτων ασφάλεις. Ξέρετεμ τα γνωστά βοηθήματα όπως Αποφυγή Σύγκρουσης, Προειδοποίησης Εμποδίου, Αλλαγής Λωρίδας και κάποιου αρχικού επιπέδου Αυτόνομης Οδήγησης
Τι έλειπε; Η βασική και κύρια μόδα της εποχής, η οθόνη πολυμέσων και τα προβολάκια. Δε χάλασε ο κόσμος. Θεώρησα, λοιπόν, ότι το πακέτο με απόδοση 182 ίππων από τα 1.5 κ.εκ. του κινητήρα με άμεσο ψεκασμό συνιστούν αυτό που λέμε ”value for money”

Μπαίνοντας στο αριστερό κάθισμα για το κλασικό test drive «κούμπωσα» απευθείας στην καταπληκτική θέση οδήγησης και αντιλήφθηκα τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του μιας και οι ρεπρίζ 3ης έως και 5ης σχέσης ήταν, για τις δικές μου απαιτήσεις, ικανοποιητικότατες.
Το Civic ξεδίπλωσε τις αρετές του στο εθνικό δίκτυο, κινούμενο άνετα σε απαγορευτικές ταχύτητες.
Η δε κατανάλωση, ακόμα και με σχετικά βαρύ πόδι, δεν ξεπέρασε ποτέ τα 6,9 έως 7,2 λίτρα ανά 100 χλμ.
Όπως το βλέπω εξωτερικά, θα έλεγα πως είναι ένα ανυποψίαστο sleeper καθώς η σχεδιασή του είναι αρκετά πιο διακριτική απ’ το κραυγαλέο, στα δικά μου μάτια, FK (hatchback).
Ποια είναι τα αρνητικά στοιχεία που εντοπίζω; Θα έλεγα η μειωμένη πληροφόρηση του ηλεκτρικά υποβοήθουμενου τιμονιού καθώς και η εμφανής υποβάθμιση ποιότητας εσωτερικού
Μπες στο club. Ή μήπως όχι;
Κάπου εδώ έρχεται και η γνωριμία μου με άλλους «συντρόφους Χοντέους».
Καθώς ήταν φρέσκο μοντέλο, επικρατούσε ενθουσιασμός. Παρά την υπερτροφοδότηση, το Civic 1.5 δεν απευθυνόταν στο παραδοσιακό «γήπεδο» του tuning αλλά στο πιο «κυριλέ» αγοραστικό κοινό της αγοράς

Μέσα, λοιπόν, από τη συμμετοχή μου στην παραπάνω λέσχη γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους, ταξίδεψα σε πανέμορφα μέρη, μάθαμε λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και συνεργαστήκαμε για την κοινή μας αγάπη, το Civic 10ης γενιάς.
Εδώ ήρθε και το «δίκοπο μαχαίρι», τουλάχιστον για μένα καθώς εκτιμώ ότι το πάθος και η αγάπη έγιναν εμμονή και πιθανόν τα κίνητρα κάποιων ξέφυγαν από την ανιδιοτελή σχέση με το αυτοκίνητο. Εξ ου και αποσύρθηκα.
Πέραν αυτών που ίσως δεν αφορούν το κοινό που απλώς ψάχνεται, όπως και εγώ κάποτε, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η εμπειρία μου είναι πως πρόκειται για ένα από τα τελευταία σχετικά «σπαρτιάτικα» αυτοκίνητα στην έκδοση Comfort.

Πού απευθύνεται το Civic των 182 PS; Σ’ όσους αγαπούν την οδήγηση χωρίς να χρειάζεται να βάλουν και τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Μαζί εισπράττουν και τη στάνταρ-άσσο αξιοπιστία της Honda που ξέρουμε και αγαπάμε
Info: honda.gr / Photo: Αρχείο Ηλία Πολύμερου
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.