Στη συνάντηση των Honda CR-X στην πίστα της Sepang

Post date:

Author:

Category:

 Δεν βλέπεις συχνά σε τόσες αποχρώσεις ένα από τα ενδιαφέροντα σπορ αυτοκίνητα των ’80s, το Honda CR-X. Μαζί, και ο εκπρόσωπος της Honda στα υπερμίνι, σε μια συνάνητηση πιστών «Χοντάκιδων», στην πίστα της Sepang

Για όσους δεν θυμούνται τι γινόταν τότε στην αρχή της δεκαετίας του ’80, όταν η Honda αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή ένα μικρό 2+2 αυτοκίνητο με διαφορετικό σχήμα και δυνατές επιδόσεις, η σωστή λέξη είναι πανικός.

Τα περιοδικά του ειδικού Τύπου έγραφαν διθυραμβικές κριτικές, το αμερικανικό Car & Driver είχε εντυπωσιαστεί περιγράφοντάς το ότι «έστριβε καλύτερα από Ferrari» και όσοι δεν είχαν ανακαλύψει το σπορ πρόσωπο της Honda στη ζωή τους, είχαν μια χρυσή ευκαιρία.

Το CR-X, ειδικά με τον κινητήρα B16A1 VTEC της δεύτερης γενιάς ήταν ποίημα. Ναι, τότε μάθαμε να αντικρύζουμε το λογότυπο VTEC με το χρονισμό των βαλβίδων που επέτρεπε δύναμη στις υψηλές rpm και οικονομία στις χαμηλές.

Mάλιστα, το CR-X ήταν το μόλις δεύτερο αυτοκίνητο παραγωγής της Honda -μετά το Integra- που διέθετε το σύστημα VTEC. Αυτό από μόνο του λέει κάτι για το μικρό, ευέλικτο και παιχνιδιάρικο CR-X.

Από τότε πέρασαν χρόνια αλλά οι φίλοι των Honda CR-X, αλλά και Jazz, στη Μαλαισία, είπαν να μαζευτούν στην πίστα της Sepang για τα κλασικά που συνηθίζονται: time attack και κοινωνικοποίηση.

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda CR-X-sepang-4drivers.gr

Honda jazz-sepang-4drivers.gr

Honda jazz-sepang-4drivers.gr

Honda jazz-sepang-4drivers.gr

Honda jazz-sepang-4drivers.gr

Photo: AD-AM Photography

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει