Πρέπει να ‘ταν το 1996. Μπορεί και ’97. Ο ήλιος έλουζε την πανέμορφη Λισαβόνα, στην Πορτογαλία. Εκεί όπου είχε προγραμματιστεί η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του Αlfa Romeo 156. Σύνδεση με 2024
Κόκκινο, καλοσυντηρημένο και με το οπτικό της μεγάλης «αδελφής». Αν κατέχεις από αυτοκίνητο, το κοιτάζεις με σεβασμό. Αν όχι, είναι απλώς άλλο ένα «παλιό αυτοκίνητο»
Όλος ο κόσμος κι ο ντουνιάς ήταν στη Λισαβόνα. Πρέπει να ήταν μία από τις πρώτες παρουσιάσεις αυτοκινήτου στο εξωτερικό όπου είχα την τύχη να παρευρεθώ. Ωραία φάση
Οι Ιταλοί έκαναν ό,τι μπορούσαν, και ακόμα περισσότερα, για να υποστηρίξουν ένα αυτοκίνητο που ήξεραν μέσα τους ότι ήταν καλό.
Είχαν δίκιο. Το θέμα ήταν να το μάθει κι ο υπόλοιπος κόσμος.
Βγήκαμε σε κάτι στριφτερούς δρόμους και όντως αυτή η ιταλίδα είχε κάνει την δική της τομή στην νεότερη προσθιοκίνητη ιστορία. Πολύ άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης, άψογο μπροστινό, προοδευτική και σταθερή. Πάντα αυτό το στοιχείο της κινηματικής η Αlfa το είχε ψηλά. Νομίζω πως το έχει ακόμη
Σύμφωνοι, είχε και τα μειονεκτήματα της
Τόσο όπως προέκυψαν αργότερα αλλά και, για παράδειγμα, δεν θα ξεχάσω στην ανανέωσή του με μία τέτοια, κάπου στα βουνά της Ιταλίας, πάλι σε δημοσιογραφική παρουσίαση, όπου μετά από έντονη και πιεστική χρήση και πολλά ανέβα-κατέβα, έμεινα από κιβώτιο στη μέση του δρόμου. Ήρθε και με μάζεψε με ένα Sportwagon ένας Ιταλός, άνθρωπος της εταιρείας.
Όχι κι ό,τι καλύτερο να σου συμβεί στην επαφή σου σε ένα face lift. Δεν το έγραψα ποτέ τότε. Το γράφω τώρα με χρονοκαθυστέρηση. Σαν τα χρηματοκιβώτια της Eurobank.
Δε θα σας ζαλίσω με πολλά. Άλλωστε είναι γνωστή η ιστορία αυτού του εξαιρετικού από δυναμική άποψη και, αν θέλετε, από αισθητική προσέγγιση αυτοκινήτου.
Το θυμήθηκα όλο αυτό γιατί κυκλοφορεί ένα τέτοιο στη γειτονιά μου. Είναι αυτό που βλέπετε. Πολύ περιποιημένο και με ένα μεγαλοπρεπές κεφαλαίο «Ν» πίσω αριστερά στο τζάμι. Ωραίο αυτοκίνητο για να ξεκινήσεις τη ζωή σου στο δρόμο ως αρχάριος οδηγός. Ακόμα κρατιέται το άτιμο
Συμπτωματικά, λίγα στενά παρακάτω και η διάδοχος κατάσταση, το 159. Επίσης σε κόκκινο.
Όμως όλοι ξέρουμε ότι στη συγκυρία της ιστορίας για τις μπερλίνες από το Μιλάνο το 156 ήταν πιο σημαντικό.
Αυτά τα ολίγα. Κόκκινες ιταλίδες ανάμεσά μας.
Photo: 4Drivers.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.