Η πρώτη μου ανάβαση με MX-5. True story (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Όπως λένε, η παρθενική φορά είναι αλλιώς. Ένας petrolhead έκανε τον πρώτο του αγώνα σε ανάβαση με MX-5, στην ανάβαση Ομαλού, στην Κρήτη, κέρδισε και μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία αλλά και τα specs ενός όχι τόσο συνηθισμένου NC

Mazda MX-5 ανάβαση

Στην ανάβαση Ομαλού με το MX-5. Στημένο για πίστα, πρώτος αγώνας σε ανάβαση, πρώτη επαφή μ΄αυτό το μοτέρ. Το πείραμα πέτυχε


Όπως μας είπε ο οδηγός του, Νικόλαος Ορφανάκης, εδώ και χρόνια υπήρχε ένας έρωτας μεγάλος με το NC, όπως και με το RX-7 FD, ως πρώην κάτοχός του

Το ΜΧ-5 επιλέχτηκε κυρίως λόγω της γνωστής φιλοσοφίας της Mazda εξοικονόμησης βάρους (Gram Strategy) αλλά και της απλότητας της κατασκευής, όπως και της αξιοπιστίας της.

Mazda MX-5 swap
- Διαφήμιση-

«Η εμπειρία, ως πρώτη επαφή σε αγωνιστικό επίπεδο και απαιτητικό περιβάλλον, ήταν υπέροχη», αναφωνεί. «Ίσα-ίσα προλάβαμε να ετοιμαστούμε για την ανάβαση Ομαλού», προσθέτει.

Mazda MX-5 ανάβαση

Ο βασικός προορισμός του MX-5 είναι η πίστα. «Στα Μέγαρατο αυτοκίνητο έχει κάνει 1.09 σε σχεδόν εργοστασιακή μορφή, στο παρελθόν-, στις Σέρρες και, γιατί όχι, στο εξωτερικό».

Mazda MX-5

«Στην ανάβαση η ροπή των 29 kgm δε σε αφήνει να πατήσεις εύκολα τέρμα γκάζι», συμπληρώνει ο οδηγός-μηχανικός-βελτιωτής τού του οποίου η αγάπη για το motorsport τού έχει απορροφήσει αμέτρητες ώρες σε βιβλία, οθόνες και τιμόνι.

Mazda MX-5 φρένα

Mazda MX-5 ND δοκιμή

Τα specs

Το συγκεκριμένο Mazda MX-5 NC δεν έχει και μεγάλη συνάφεια με το NC της διπλανής πόρτας.

Κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ένας 2,2 lt Duratec MZR (συχνό swap σε MX-5) με απόδοση 280 ίππων και καλούδια της Cosworth (rollers, cams, ITB).

Mazda MX-5 NC

Συνδυάζεται με σειριακό 6-άρι κιβώτιο της Sadev, ανάρτηση KW Competition 2A και φρένα της AP.

Με την ευκαιρία, δείτε το in-car βίντεο από τον πρόσφατο αγώνα.


Mazda MX-5 ρεκόρ στο Nürburgring

Photo: Αρχείο Ν. Ορφανάκη

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει