Η Σοφία Λόρεν, οι μακαρονάδες και τα «φτερά γλάρου»

Post date:

Author:

Category:

Το ιταλικό σύμβολο της ομορφιάς στα ’50s και ’60s, η Σοφία Λόρεν, είχε πάθος με τα ζυμαρικά. Αλλά και με ένα πολύ συγκεκριμένο αυτοκίνητο

Σοφία Λόρεν

Η Σοφία Λόρεν, η Mercedes 300SL και πολλές ασπρόμαυρες φωτό μιας ιστορίας μεταξύ τους αγάπης


«Οτιδήποτε βλέπετε, το οφείλω στα σπαγκέτι», ήταν η φράση που έμεινε στην ιστορία διά στόματος Σοφίας Λόρεν

Προφανώς εννοούσε τις καμπύλες, το αβυσσαλέο ντεκολτέ, το class quality και τη σημειολογία μιας ιταλίδας που εξέφραζε τη μεσογειακή, ποπ αντιληψη της κινηματογραφικής τέχνης.

- Διαφήμιση-

Ο συνδυασμός ήταν όλα τα λεφτά.

Και σα να μην ήταν αρκετό το παραπάνω κοκτέιλ, σα να μη γινόταν η χλαπαταγή απ΄όπου κι αν περνούσε, κυκλοφορούσε και μ΄ αυτό το αυτοκίνητο.

Ήταν μία ασημί Mercedes-Benz 300SL του ’55, το υπεραυτοκίνητο της εποχής, το ταχύτερο τότε σε παγκόσμια παραγωγή, η λεγόμενη ”Gullwing”.

Το παρατσούκλι της προερχόταν από τον τρόπο που άνοιγαν προς τα πάνω οι πόρτες της – σα φτερά γλάρου.

Σοφία Λόρεν

Σε μια εποχή πιο απελευθερωμένη σχεδιαστικά, τότε που δεν υπήρχε ένα κατεβατό από ντιρεκτίβες και νόρμες, η Mercedes είχε αρχίσει να συμμερίζεται το πιστεύω του γλάρου Ιωνάθαν: μη φοβάσαι να είσαι διαφορετικός

Σοφία Λόρεν

Mercedes SLS AMG

Λέγεται πως της άρεσαν πολύ τα αυτοκίνητα

Στο γκαράζ της υπήρχαν ήδη, μεταξύ άλλων, τα Alfa Romeo Giulietta, Ferrari 275 GTS και Rolls Royce Silver Cloud II.


Σοφία Λόρεν

Όμως η ”Gullwing” ήταν αυτό που ήθελε περισσότερο. Αλλά κι αυτό με το οποίο φρόντιζε να φωτογραφίζεται περισσότερο. Για την ιστορία, ήταν δώρο του συζύγου της, Κάρλο Πόντι, ο οποίος ήθελε το αυτοκίνητο με το οποίο θα κυκλοφορούσε η εκθαμβωτική Λόρεν να έχει ανάλογο με εκείνη γκλαμ.

Λόρεν Mercedes

Σήμερα κυκλοφορούν μερικές, λίγες μόνο Gullwing σε δημοπρασίες και υπόγεια γκαράζ συλλεκτών.

Η τιμή τους κυμαίνεται, σύμφωνα με το χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων, γύρω στο €1,000,000. Για παράδειγμα, ο γνωστός οίκος Sotheby’s πούλησε φέτος τον Ιανουάριο μία τέτοια, επίσης μοντέλο του 1955, έναντι $1,270,000.

Οι διάσημοι ιδιοκτήτες

Οδηγώντας την 300SL η ιταλίδα σταρ εισήλθε στο άτυπο κλαμπ διάσημων ιδιοκτητών με ίδιο αυτοκίνητο.

Η λίστα της εποχής περιελάμβανε ονόματα όπως των Ζα Ζα Γκαμπόρ, Τόνι Κέρτις, Κλαρκ Γκέιμπλ, Γκρέις Κέλι, Έλβις Πρίσλεϊ. Αλλά και του «δικού» μας Γρηγόρη Λαμπράκη.

Φανταστείτε τη σκηνή: η θεά-Λόρεν, η υπερηχητική 300SL και οι παπαράτσι να μάχονται για το στιγμιότυπο στους δρόμους γύρω από τη Ρώμη.

Strike a pose, Sophia”, ήταν η συνήθης πρόσκληση. Και η Λόρεν τους έκανε συχνά το χατήρι. Ευτυχώς για μας, υπήρξαν αρκετά τέτοια για να τα χαζεύουμε μαζί μ’ όλον τον ασπρόμαυρο ρομαντισμό της εποχής

Αργότερα, η Λόρεν πούλησε τη Gullwing. Τα ίχνη της δεν έχουν εντοπιστεί και αγνοείται η τύχη της.

Και σιγά μην κόστιζε «μόνο» €1,000,000 αν τυχόν βρισκόταν. Το τίμημα τού να ‘χουν καθίσει διάσημα οπίσθια στο αριστερό κάθισμα, πόσο μάλλον της Λόρεν, θα ήταν αβυσσαλέα υψηλό. Όπως και το ντεκολτέ της


Balboni Miura γυναίκες

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει