Παντιλίκι σε Αλάνα, ασφάλτινη και μοναχική. Σαν παιδότοπος ενηλίκων. Μην την πεις στο γιο σου. Κράτα τη για σένα. Εκεί, στη Μαραθώνος
Αλάνα ψάχνεις; Πας Λεωφόρος Μαραθώνος, στα δυο χιλιόμετρα πριν φτάσεις Μαραθώνα. Στα φανάρια του σούπερ μάρκετ, κάνεις δεξιά για Σχοινιά
Στα 100 μέτρα έχει πάλι φανάρια, κάνεις δεξιά και στα 50μ. έφτασες στον τόπο, το σωστό. Ναι, μια αλάνα που αξίζει τον πειραματισμό σου
Εντάξει, το καλοκαίρι η silica καίγεται σαν οινόπνευμα σε κερί. Αλλά στο βρεγμένο αξίζει. Κάτι θα μάθεις και δεν καις και λάστιχο.
Δεν έχει και κόσμο τριγύρω, δεν εκτίθεσαι, έχεις άπλα για να μην έχεις άγχος. Α, δεν έχει και κολώνες. Βασικό. Δεν είναι Lidl.
Με τη BMW Z4 M Coupe, την «παντόφλα»
Πριν χρόνια μάς είχε φέρει ο δρόμος προς τα κει. Με Ζ4 Μ Coupe. Συλλεκτική, τη λέμε και ας μην είναι. Γιατί ως γνωστόν δεν θα ξαναβγεί ποτέ.
Όπως και η προκάτοχος της, η Z3 M Coupe (η επονομαζόμενη και «παντόφλα») έχουν ήδη φάει τον πέλεκυ του Δ.Σ. της BMW. Ο λόγος είναι ότι αμφότερες δεν περπάτησαν εμπορικά. Και αφού δεν πουλάνε, προς τι ο λόγος; Έτσι σκέφτεται ένα τετράγωνο, εμπορικό μυαλό σε μία σοβαρή πολυεθνική.
οι petrolheads την αγάπησαν τη BMW Z4 M. Ήταν διαφορετική. Δύσκολο αυτοκίνητο, με λιγότερες δικλείδες στην πλαγιολίσθηση. Συγκριτικά, μία Μ3 της εποχής ήταν παιχνίδι
Αυτή εδώ ήταν απότομη, με πιο αιχμηρό μπροστινό και καθώς τα μαλακά σου μόρια κάθονταν λίγο πιο μπροστά από τον πίσω άξονα, εισέπραττες πιο άγαρμπα τις μετατοπίσεις. Αλλά ήταν ωραία η «παντόφλα». Είχε αυτό το «κάτι».
Αν βγεις, λοιπόν, προς τα κει, στου Πατέλου τα λιμέρια (σ.σ. συνάδελφος και φίλος δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου), κάνε μια δεξιά στα φανάρια. Και πάλι δεξιά είπαμε.
Βασικός κανόνας της αλάνας; Δεν προκαλείς. Το ξαναγράφουμε: Δεν προκαλείς. Δεν κάνεις το παντιλίκι με παιδάκια να κοιτάζουν (και να τρομάζουν). Δεν το κάνεις κοντά σε σπίτια (ακόμα κι αν η αλάνα είναι Μαρακανά). Respect & welcome το playland.
ΥΓ Μην πας Κυριακή. Οι Πακιστανοί, λέει ο Πατέλος, παίζουν κρίκετ.
Photo: Γ. Κούτος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.