Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Post date:

Author:

Category:

Ζέστη. Τρελή ζέστη αυτή την εβδομάδα. Μπορείς να τηγανίσεις αβγό στο καπό. Τι γίνεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σου;

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Έχουμε μία μίνι-έρευνα. Όχι για το τι γίνεται έξω από το αυτοκίνητο, αλλά για το τι γίνεται εντός. Το οποίο επίσης μας ενδιαφέρει


Το αυτοκίνητο-πείραμα ήταν ένα λευκό (έχει και το εξωτερικό χρώμα τη σημασία του) Citroën Grand C4 Picasso μοντέλο 2010. Για τις μετρήσεις χρησιμοποιήθηκε μια Thermal Imaging Camera, η FLIR ONE, που προσαρμοζεται σε smartphones και δίνει εντυπωσιακά ακριβείς μετρήσεις θερμοκρασίας. Μέσα από αυτήν βλέπεις τον κόσμο όπως ο Predator

θερμοκρασία αυτοκινήτου

 Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη το πρωί, ώρα 08:45, μέσα σε ένα κλειστό πάρκινγκ. Η ένδειξη 32,8 βαθμούς

ηλιοπροστασία

 Ώρα 14:15. Ντάλα μεσημέρι. Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο στον ήλιο, είχε όμως μία ταπεινή ηλιοπροστασία εσωτερικά, στο παρμπρίζ. Θερμοκρασία 53,6 βαθμούς Κελσίου

 Την επόμενη ημέρα παρκάρω στο ίδιο σημείο και ξαναμετρώ ίδια ώρα ακριβώς, χωρίς ηλιοπροστασία αυτή τη φορά. Πόσο είχε το μεσημέρι; Κάποιους εξωπραγματικούς 76,9 βαθμούς Κελσίου

 Αμέσως μετά και μία μέτρηση στο ταμπλό που το έβλεπα πιο ζεστό – αν και η σωστή λέξη είναι «πυρακτωμένο». Θα το πιστεύατε πως «έγραψε» κάποιους 88,2 βαθμούς;

mazda mx5 nd

 Έχουν και τα βόρεια προάστια της Αθήνας τα θέματά τους. Κάτι σε Σουδάν. Οι 48 βαθμοί εξωτερικής θερμοκρασίας ήταν πέρυσι ό,τι έπρεπε να για κανά δυο αβγά μάτια στο καπό του Fiat 124 Spider 

Το αυτονόητο συμπέρασμα; Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της. Kαι, μην ξεχνάτε. Ποτέ, μα ποτέ-ποτέ και για κάνεναν λόγο μην αφήνετε παιδιά ή ζώα σε αυτοκίνητο υπό τον ήλιο.  

Photo: Google / Σ. Νταντάμης / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει