Κεντρομήχανη Corvette στην πόλη. Love or hate;

Post date:

Author:

Category:

Δε βλέπεις συχνά μία νέα Corvette C8. Κάποιοι λένε πως είναι κόπια της Ferrari 458. Άλλοι βλέπουν σ’ αυτήν τη λογική εξέλιξη από την κλασική διάταξη που είχε από καταβολής της. Την ξέρετε τη φράση του Λάρι Φλιντ επί του θέματος…

Corvette C8

Ασημί με κίτρινες λεπτομέρειες και μαύρες γυαλιστερές αεροτομές στην κεντρομήχανη Corvette C8. Σύμφωνοι, εκφεύγει του κλασικού «κορβετισμού» αλλά μάλλον δε γινόταν κι αλλιώς αν ήθελε η General Motors να κυνηγήσει μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις


Επί εξήντα χρόνια, η Corvette συνδέθηκε με το αμερικανικό όνειρο. Είχε ένα βασικό σχήμα: μακρύ καπό μπροστά, ισχυρό κινητήρα -επίσης μπροστά-, μπρουτάλ ήχο και σπορ σημειολογία.

Ο Aμερικανός της διπλανής πόρτας που οδηγούσε Corvette γινόταν superman. Σύμφωνοι, στο μυαλό του. Αλλά έτσι λειτουργεί η αμφεταμίνη ενός supercar.

Ως γνωστόν, η νέα Chevrolet Corvette είναι για πρώτη φορά κεντρομήχανη. Η κίνηση είναι το βαρόμετρο ενός κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας, της General Motors

Όταν παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά, πριν πέντε χρόνια, λίγοι ασχολήθηκαν με το πόσο γρήγορα πιάνει τα 0-100km/h. Σύμφωνοι, τα πιάνει σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα. Επίσης, φοράει έναν κινητήρα πληθωρικών 6,2 λίτρων, 8κύλινδρο με απόδοση 495 ίππων. Εννοείται και είναι γρήγορη

Αυτό, όμως, που δεν εννοούνταν εδώ και μερικές δεκαετίες, είναι πως μία Corvette θα μπορούσε να έχει το μοτέρ στο κέντρο. Α, ναι. Και να μην έχει στρογγυλά πίσω φανάρια.

Για πρώτη φορά εγκαταλήφθηκε η κλασική διάταξη και υιοθετήθηκε αυτή των καθαρόαιμων διθέσιων με τον LT2 κινητήρα να βρυχάται πίσω από την πλάτη του οδηγού.

Επαναλαμβάνω: όχι μπροστά, στο σχεδόν αχανές καπό τόσων δεκαετιών, αλλά πίσω. Στο κρύσταλλο πίσω από τον οδηγό. Όπως δίδαξαν, χρόνια τώρα, οι Ferrari.

Και βλέποντάς την σήμερα, ναι, δεν θυμίζει την κλασική Corvette. Είνα αλλιώς. Ωστόσο, ακόμη διχάζομαι για το αν δείχνει πιο όμορφη.

Photo: 4Drivers


Η Corvette ZR1 σπάει τα κοντέρ με 375 χλμ/ώ. Kαι τη λες και ευκαιρία...

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει