Ήταν σωστό συγκριτικό. Στα Βασιλικά Κτήματα, στο Τατόι, με τρία σωστά αυτοκίνητα. Ήταν όμως ένα το μοτέρ που έκανε τη διαφορά
Nissan, Ford, Audi. Και τα τρία ήταν υπέροχα. Αν και μιλώντας για κινητήρες, ήταν ένας πεντακύλινδρος που έκλεψε την παράσταση
Πρώτο πλάνο στο μαύρο Nissan 370 Z που είχε κάνει την ανανεωμένη του εμφάνιση
Είχε προηγηθεί η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίασή του. Αν θυμάμαι καλά, στη Φρανκφούρτη οπου είχαν αναστενάξει τα roundabouts.
Αλητεία στη Γερμανία. Κάνει και ρίμα.
Την παρέα συμπλήρωναν τα Focus RS και TT RS Roadster. Ήταν η δεύτερη φορά που οδηγούσα το Audi. Είχε προηγηθεί το «κλειστό» RS
Μοτέρ που έγραψε ιστορία
Και στις δύο περιπτώσεις, κλειστό ή ανοιχτό, αν έπρεπε να διαλέξω να μπει ένα μοτέρ μαζικής παραγωγής, δε μιλάω για Ferrari και τα σχετικά, στο Top 10 της τελευταίας εικοσαετίας, αυτό θα ήταν στάνταρ μέσα. Μπορεί και στο Top 5.
Χάριζε τρομερές επιδόσεις, χωρίς κόπο, πολύ ωραίο στροφάρισμα, αυτή τη μοναδική χροιά του πεντακύλινδρου και υπέροχο ήχο.
Αναρωτιέμαι αν δεν ήταν έτσι τόσο φιλικό ως πλαίσιο και γενικότερο στήσιμο το TT RS, πόσος κόσμος από το κοινό της εταιρείας θα μπορούσε να κάνει handle έναν κινητήρα με τόσο βάθος. Οπότε, καλύτερα έτσι.
Μπορούσες να κινηθείς τρομερά γρήγορα με δαύτο. Killah
Μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης το ΤΤ, προβλέψιμο, έστω κι αν δεν ήταν το πιο συμμετοχικό της παρέας.
Αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό το μοτέρ. Μετά από αυτό, ακόμα και ο V6 των 3,7 λίτρων του 370 Ζ έδειχνε λιγότερος. Γνώμη.
Οι Γερμανοί είχα συνδέσει την παράδοση του αρχικού five cylinder quattro σε μια μοτερούκλα καθημερινής χρήσης
Τελοσπάντων, αυτά ήταν τα συγκριτικά τα σωστά τις εποχές. Τώρα τέλος το ΤΤ, τέλος τα RS της Ford και έμεινε ο σύγχρονος διάδοχος του Nissan. Αλλά κι αυτός στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Τώρα κλάψε Τατόι.
Photo: Επ. Κουτσούκης (νομίζω)
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.