«Κουλοί» celebrities. Μια λίστα που πονάει πολύ

H λίστα των επωνύμων που τσάκισαν τα αυτοκίνητα τους, ή τσακίστηκαν από αυτά, μοιάζει ατέλειωτη. Drive unsafe

Tο ωραιότερο ποζάρισμα το είχε κάνει ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο, ο εικονιζόμενος Usain Bolt. Λίγες μέρες αφού είχε πάρει δώρο από την Puma μια κατακαίνουργια BMW M3, τον μάζεψαν από όμορο οικόπεδο.

Σε αντίστοιχο πρωταθλητικό επίπεδο, όταν ο παγκόσμιος της κολύμβησης, Michael Phelps, σημάδεψε το Caidllac Escalade σε ένα φουκαρά, τα γκόσιπ έγραψαν πως καλύτερα να κολυμπάς παρά να οδηγείς.

Αντιθέτως, μάλλον στα ψιλά πέρασε όταν ένα υψηλό στέλεχος της Dolce & Gabanna έστειλε μια Pagani Zonda F κατευθείαν στο φαναρτζίδικο. Μόλις 25 κομμάτια είχαν κατασκευαστεί στον κόσμο και με τιμολόγιο στο 1 εκατομμύριο ευρώ. Η στούκα πόνεσε. Μείον ένα, 24 στο σύνολο.

Ίσως επίσης θα θυμάσαι το ατύχημα που ‘χε ο Ronaldo όταν έλιωσε τη Ferrari 599. 

Αλλά και ο Rowan Atkinson έκανε το γύρο του κόσμου με την προσωπική του McLaren σκαρφαλωμένη στα δέντρα. Δύσκολο αυτοκίνητο η τριθέσια F1 (με τη θέση του οδηγού στο κέντρο)… πολλά άλογα, καθόλου ηλεκτρονικά βοηθήματα και ένας έμπειρος σε πίστες και αγώνες Mr Bean έμεινε να κοιτάζει από που του ήρθε.

Όταν ο «επώνυμος» στουκάρει ο κρότος είναι μεγαλύτερος. Νόμος. Λειτουργεί ένα είδος κοινωνικής κάθαρσης. Το τηλεοπτικό (συνήθως) κοινό παίρνει την εκδίκησή του ξεχνώντας πως μπορεί να συμβεί στον καθένα από εμάς

Η λίστα μοιάζει ατελείωτη. Από την Jane Mansfield, ξημερώματα στη Λουϊζιάνα του ‘67, φυσικά τον James Dean στον «μικρό του μπάσταρδο», την άτυχη Lady Diana στο τούνελ του Παρισιού, τον Albert Camy που στην ίδια πόλη έφυγε στα 46 του, τον καλύτερο, για πολλούς, οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας, Mike Hailwood, στους λονδρέζικους δρόμους το 1981, μέχρι τον Nicola Trussardi του γνωστού οίκου. Και πολλούς άλλους. Αλλά και τον δικό μας Παντελίδη. Όποιος και να οδηγούσε…

Για να το συνδέσω με τα καθ’ ημάς. Ειδικά τώρα με τη μεταμνημονιακή κρίση; Άσε. Ο άλλος οδηγεί και σκέφτεται πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι του. H αίσθηση ελέγχου μπαίνει σε λοβοτομή, πονάει ο κόσμος.

Η θεωρία  επίσης λέει πως η οδήγηση είναι μια τέχνη την οποία λίγοι κατέχουν αλλά οι σχεδόν κανείς δεν αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει κάποιον που να παραδέχεται πως είναι κακός οδηγός. Αλλά κανέναν, λέμε.

Είναι ακριβώς όπως κανείς δεν παραδέχεται πως μπορεί να είναι κακός στο σεξ. Το λέει; Δεν το λέει. Μια απ’ τα ίδια.

Με μια διαφορά. Αν δεν τα πας καλά με το βολάν, ρισκάρεις. Τη ζωή σου, αυτών που τυχαίνει να κουβαλάς στο πίσω κάθισμα ή και των απέναντι. Με το σεξ το πολύ-πολύ να φας «πόρτα».

 Συμπέρασμα: κινδυνεύεις στο τιμόνι. Όχι στην κρεβατοκάμαρα. Safe sex calling unsafe driving. 

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Οι κούκλες του track day στα Μέγαρα

Κλασικά, ιδιαίτερα, πανέμορφα. αυτά ήταν μερικά από τα υπέροχα αυτοκίνητα που βρέθηκαν στο track day, στην πίστα των Μεγάρων, στην καρδιά του γενάρη του 2020

Ο άνθρωπος που έχει πάθος με τις Lancia Martini

Ο Giorgio Schön θεωρείται ένας από τους πιο δραστήριους εμπόρους πώλησης Ferrari και Maserati, με έδρα το Μιλάνο. Αν όμως επισκεφθεί κάποιος την προσωπική του συλλογή, βλέπει πως το μεγαλύτερο πάθος του είναι οι Lancia Martini Racing

Αυτά τα λίγα μιλιγκράμ φόβου. Τα χρειαζόμαστε;

Θέλω να πιστεύω, έστω και ως ψευδαίσθηση, πως όσο διατηρούμε ακόμα αυτά τα μιλιγκράμ φόβου, μας κάνουν πιο ικανούς, πιο προσαρμοστικούς, πιο ανθεκτικούς, τελικά, ανθρώπους. Ίσως και καλύτερους οδηγούς

Η Ferrari SF90 Stradale και οι τυχοδιώκτες

Οι άνθρωποι κάθονται και σπάνε το κεφάλι τους για το πώς θα ξεζουμίσουν το τελευταίο γραμμάριο απ΄το σασί και μετά πάει ο άλλος και αναστενάζει τη ζυγαριά. Μετά συγχωρήσεως, αλλά δυσκολεύομαι να αντιληφθώ αυτόν το συσχετισμό

Πόσο αξίζει σήμερα μία BMW M3 CSL;

Το αυτοκίνητο, ναι, έδειχνε πανέμορφο. Ήταν μια διατριβή στο πώς καταφέρνεις να κάνεις ένα σασί που το βλέπεις σαν μαϊντανό δίπλά σου παντού ως 316, να φαίνεται σπάνιο και ποθητό σαν junior supercar

Dodge Viper ACR. Τι κρίμα που δεν θα ξαναβγεί αυτό το αυτοκίνητο

Το downsizing χτύπησε παντού, ακόμα και στο τοτέμ του πλούτου και της απενοχοποίησης. Συμβαίνει στην Αμερική του Trump

Αυτοκινητική μονογαμία. Γερνώντας μαζί του

Πώς είναι να μένεις με το ίδιο αυτοκίνητο για δεκαετίες; Γιατί αυτή η μονογαμία έχει σημασία σε μια εποχή που η υπερκατανάλωση σημαδεύει κάθε υλικό;

Είναι το Toyota GR Yaris το νέο Mitsubishi Evo;

Οι καιροί δεν επιτρέπουν μεγάλα «ανοίγματα», όμως, ο μεγάλος, αθόρυβος παίχτης που λέγεται Toyota κάνει την ανατροπή, φτιάχνει τo GR Yaris, τη σύγχρονη ράλι ρέπλικα και δείχνει το δρόμο

Δέκα χρόνια σκόνης. Για την 911 στο γκαράζ

Τα χρόνια περνούν, ο νόμος της εντροπίας έρχεται και η Porsche 911 γέμισε σκόνη. Μόνη σαν το λεμόνι

Σκίζοντας το δίπλωμά μας με τον Andreas Gülden

Πόσο πραγματικά καλοί οδηγοί πιστεύουμε ότι είμαστε; Ειδικά οι petrolheads, τείνουμε να πιστεύουμε, ίσως και παραπάνω απ' όσο μας αναλογεί, πως είμαστε αυτό που ακόμα και η μάνα μας θα έλεγε «οδηγάρα»

Γυναίκα με Peugeot 208. Η πρώτη γνωριμία μεταξύ τους

Δύσκολα μία γυναίκα θα μπει σε μια έκθεση της Peugeot και δεν θα φύγει έχοντας συμπεριλάβει το 208 στην τελική λίστα των υπερμίνι που θα την ενδιέφερε