H λίστα των επωνύμων που τσάκισαν τα αυτοκίνητα τους, ή τσακίστηκαν από αυτά, μοιάζει ατέλειωτη. Drive unsafe
Tο ωραιότερο ποζάρισμα το είχε κάνει ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο, ο εικονιζόμενος Usain Bolt. Λίγες μέρες αφού είχε πάρει δώρο από την Puma μια κατακαίνουργια BMW M3, τον μάζεψαν από όμορο οικόπεδο.
Σε αντίστοιχο πρωταθλητικό επίπεδο, όταν ο παγκόσμιος της κολύμβησης, Michael Phelps, σημάδεψε το Caidllac Escalade σε ένα φουκαρά, τα γκόσιπ έγραψαν πως καλύτερα να κολυμπάς παρά να οδηγείς.
Αντιθέτως, μάλλον στα ψιλά πέρασε όταν ένα υψηλό στέλεχος της Dolce & Gabanna έστειλε μια Pagani Zonda F κατευθείαν στο φαναρτζίδικο. Μόλις 25 κομμάτια είχαν κατασκευαστεί στον κόσμο και με τιμολόγιο στο 1 εκατομμύριο ευρώ. Η στούκα πόνεσε. Μείον ένα, 24 στο σύνολο.
Ίσως επίσης θα θυμάσαι το ατύχημα που ‘χε ο Ronaldo όταν έλιωσε τη Ferrari 599.
Αλλά και ο Rowan Atkinson έκανε το γύρο του κόσμου με την προσωπική του McLaren σκαρφαλωμένη στα δέντρα. Δύσκολο αυτοκίνητο η τριθέσια F1 (με τη θέση του οδηγού στο κέντρο)… πολλά άλογα, καθόλου ηλεκτρονικά βοηθήματα και ένας έμπειρος σε πίστες και αγώνες Mr Bean έμεινε να κοιτάζει από που του ήρθε.
Όταν ο «επώνυμος» στουκάρει ο κρότος είναι μεγαλύτερος. Νόμος. Λειτουργεί ένα είδος κοινωνικής κάθαρσης. Το τηλεοπτικό (συνήθως) κοινό παίρνει την εκδίκησή του ξεχνώντας πως μπορεί να συμβεί στον καθένα από εμάς
Η λίστα μοιάζει ατελείωτη. Από την Jane Mansfield, ξημερώματα στη Λουϊζιάνα του ‘67, φυσικά τον James Dean στον «μικρό του μπάσταρδο», την άτυχη Lady Diana στο τούνελ του Παρισιού, τον Albert Camy που στην ίδια πόλη έφυγε στα 46 του, τον καλύτερο, για πολλούς, οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας, Mike Hailwood, στους λονδρέζικους δρόμους το 1981, μέχρι τον Nicola Trussardi του γνωστού οίκου. Και πολλούς άλλους. Αλλά και τον δικό μας Παντελίδη. Όποιος και να οδηγούσε…
Για να το συνδέσω με τα καθ’ ημάς. Ειδικά τώρα με τη μεταμνημονιακή κρίση; Άσε. Ο άλλος οδηγεί και σκέφτεται πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι του. H αίσθηση ελέγχου μπαίνει σε λοβοτομή, πονάει ο κόσμος.
Η θεωρία επίσης λέει πως η οδήγηση είναι μια τέχνη την οποία λίγοι κατέχουν αλλά οι σχεδόν κανείς δεν αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει κάποιον που να παραδέχεται πως είναι κακός οδηγός. Αλλά κανέναν, λέμε.
Είναι ακριβώς όπως κανείς δεν παραδέχεται πως μπορεί να είναι κακός στο σεξ. Το λέει; Δεν το λέει. Μια απ’ τα ίδια.
Με μια διαφορά. Αν δεν τα πας καλά με το βολάν, ρισκάρεις. Τη ζωή σου, αυτών που τυχαίνει να κουβαλάς στο πίσω κάθισμα ή και των απέναντι. Με το σεξ το πολύ-πολύ να φας «πόρτα».
Συμπέρασμα: κινδυνεύεις στο τιμόνι. Όχι στην κρεβατοκάμαρα. Safe sex calling unsafe driving.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.