«Κουλοί» celebrities. Μια λίστα που πονάει πολύ

H λίστα των επωνύμων που τσάκισαν τα αυτοκίνητα τους, ή τσακίστηκαν από αυτά, μοιάζει ατέλειωτη. Drive unsafe

Tο ωραιότερο ποζάρισμα το είχε κάνει ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο, ο εικονιζόμενος Usain Bolt. Λίγες μέρες αφού είχε πάρει δώρο από την Puma μια κατακαίνουργια BMW M3, τον μάζεψαν από όμορο οικόπεδο.

Σε αντίστοιχο πρωταθλητικό επίπεδο, όταν ο παγκόσμιος της κολύμβησης, Michael Phelps, σημάδεψε το Caidllac Escalade σε ένα φουκαρά, τα γκόσιπ έγραψαν πως καλύτερα να κολυμπάς παρά να οδηγείς.

Αντιθέτως, μάλλον στα ψιλά πέρασε όταν ένα υψηλό στέλεχος της Dolce & Gabanna έστειλε μια Pagani Zonda F κατευθείαν στο φαναρτζίδικο. Μόλις 25 κομμάτια είχαν κατασκευαστεί στον κόσμο και με τιμολόγιο στο 1 εκατομμύριο ευρώ. Η στούκα πόνεσε. Μείον ένα, 24 στο σύνολο.

Ίσως επίσης θα θυμάσαι το ατύχημα που ‘χε ο Ronaldo όταν έλιωσε τη Ferrari 599. 

Αλλά και ο Rowan Atkinson έκανε το γύρο του κόσμου με την προσωπική του McLaren σκαρφαλωμένη στα δέντρα. Δύσκολο αυτοκίνητο η τριθέσια F1 (με τη θέση του οδηγού στο κέντρο)… πολλά άλογα, καθόλου ηλεκτρονικά βοηθήματα και ένας έμπειρος σε πίστες και αγώνες Mr Bean έμεινε να κοιτάζει από που του ήρθε.

Όταν ο «επώνυμος» στουκάρει ο κρότος είναι μεγαλύτερος. Νόμος. Λειτουργεί ένα είδος κοινωνικής κάθαρσης. Το τηλεοπτικό (συνήθως) κοινό παίρνει την εκδίκησή του ξεχνώντας πως μπορεί να συμβεί στον καθένα από εμάς

Η λίστα μοιάζει ατελείωτη. Από την Jane Mansfield, ξημερώματα στη Λουϊζιάνα του ‘67, φυσικά τον James Dean στον «μικρό του μπάσταρδο», την άτυχη Lady Diana στο τούνελ του Παρισιού, τον Albert Camy που στην ίδια πόλη έφυγε στα 46 του, τον καλύτερο, για πολλούς, οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας, Mike Hailwood, στους λονδρέζικους δρόμους το 1981, μέχρι τον Nicola Trussardi του γνωστού οίκου. Και πολλούς άλλους. Αλλά και τον δικό μας Παντελίδη. Όποιος και να οδηγούσε…

Για να το συνδέσω με τα καθ’ ημάς. Ειδικά τώρα με τη μεταμνημονιακή κρίση; Άσε. Ο άλλος οδηγεί και σκέφτεται πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι του. H αίσθηση ελέγχου μπαίνει σε λοβοτομή, πονάει ο κόσμος.

Η θεωρία  επίσης λέει πως η οδήγηση είναι μια τέχνη την οποία λίγοι κατέχουν αλλά οι σχεδόν κανείς δεν αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει κάποιον που να παραδέχεται πως είναι κακός οδηγός. Αλλά κανέναν, λέμε.

Είναι ακριβώς όπως κανείς δεν παραδέχεται πως μπορεί να είναι κακός στο σεξ. Το λέει; Δεν το λέει. Μια απ’ τα ίδια.

Με μια διαφορά. Αν δεν τα πας καλά με το βολάν, ρισκάρεις. Τη ζωή σου, αυτών που τυχαίνει να κουβαλάς στο πίσω κάθισμα ή και των απέναντι. Με το σεξ το πολύ-πολύ να φας «πόρτα».

 Συμπέρασμα: κινδυνεύεις στο τιμόνι. Όχι στην κρεβατοκάμαρα. Safe sex calling unsafe driving. 

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Ο θεϊκός γύρος του Patrick Depailler. Σκίζουμε διπλώματα (video)

Βλέπεις το video και μετά αναθεωρείς για το πόσο καλά ξέρεις να οδηγείς

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Τεκμήρια, φόροι πολυτελείας και ελληνικά δαιμόνια

Άσε τον άλλον, τον ιδιοκτήτη, να πληρώνει περισσότερα σε κατανάλωση καυσίμου, μεγαλύτερα ελαστικά, ακριβότερα σέρβις ή αυξημένα κόστη ασφάλισης. Δικαίωμά του