«Κουλοί» celebrities. Μια λίστα που πονάει πολύ

H λίστα των επωνύμων που τσάκισαν τα αυτοκίνητα τους, ή τσακίστηκαν από αυτά, μοιάζει ατέλειωτη. Drive unsafe

Tο ωραιότερο ποζάρισμα το είχε κάνει ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο, ο εικονιζόμενος Usain Bolt. Λίγες μέρες αφού είχε πάρει δώρο από την Puma μια κατακαίνουργια BMW M3, τον μάζεψαν από όμορο οικόπεδο.

Σε αντίστοιχο πρωταθλητικό επίπεδο, όταν ο παγκόσμιος της κολύμβησης, Michael Phelps, σημάδεψε το Caidllac Escalade σε ένα φουκαρά, τα γκόσιπ έγραψαν πως καλύτερα να κολυμπάς παρά να οδηγείς.

- Διαφήμιση-

Αντιθέτως, μάλλον στα ψιλά πέρασε όταν ένα υψηλό στέλεχος της Dolce & Gabanna έστειλε μια Pagani Zonda F κατευθείαν στο φαναρτζίδικο. Μόλις 25 κομμάτια είχαν κατασκευαστεί στον κόσμο και με τιμολόγιο στο 1 εκατομμύριο ευρώ. Η στούκα πόνεσε. Μείον ένα, 24 στο σύνολο.

Ίσως επίσης θα θυμάσαι το ατύχημα που ‘χε ο Ronaldo όταν έλιωσε τη Ferrari 599. 

Αλλά και ο Rowan Atkinson έκανε το γύρο του κόσμου με την προσωπική του McLaren σκαρφαλωμένη στα δέντρα. Δύσκολο αυτοκίνητο η τριθέσια F1 (με τη θέση του οδηγού στο κέντρο)… πολλά άλογα, καθόλου ηλεκτρονικά βοηθήματα και ένας έμπειρος σε πίστες και αγώνες Mr Bean έμεινε να κοιτάζει από που του ήρθε.

Όταν ο «επώνυμος» στουκάρει ο κρότος είναι μεγαλύτερος. Νόμος. Λειτουργεί ένα είδος κοινωνικής κάθαρσης. Το τηλεοπτικό (συνήθως) κοινό παίρνει την εκδίκησή του ξεχνώντας πως μπορεί να συμβεί στον καθένα από εμάς

Η λίστα μοιάζει ατελείωτη. Από την Jane Mansfield, ξημερώματα στη Λουϊζιάνα του ‘67, φυσικά τον James Dean στον «μικρό του μπάσταρδο», την άτυχη Lady Diana στο τούνελ του Παρισιού, τον Albert Camy που στην ίδια πόλη έφυγε στα 46 του, τον καλύτερο, για πολλούς, οδηγό αγώνων μοτοσικλέτας, Mike Hailwood, στους λονδρέζικους δρόμους το 1981, μέχρι τον Nicola Trussardi του γνωστού οίκου. Και πολλούς άλλους. Αλλά και τον δικό μας Παντελίδη. Όποιος και να οδηγούσε…

Για να το συνδέσω με τα καθ’ ημάς. Ειδικά τώρα με τη μεταμνημονιακή κρίση; Άσε. Ο άλλος οδηγεί και σκέφτεται πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι του. H αίσθηση ελέγχου μπαίνει σε λοβοτομή, πονάει ο κόσμος.

Η θεωρία  επίσης λέει πως η οδήγηση είναι μια τέχνη την οποία λίγοι κατέχουν αλλά οι σχεδόν κανείς δεν αισθάνεται ανεπαρκής. Δεν θυμάμαι να έχω γνωρίσει κάποιον που να παραδέχεται πως είναι κακός οδηγός. Αλλά κανέναν, λέμε.

Είναι ακριβώς όπως κανείς δεν παραδέχεται πως μπορεί να είναι κακός στο σεξ. Το λέει; Δεν το λέει. Μια απ’ τα ίδια.

Με μια διαφορά. Αν δεν τα πας καλά με το βολάν, ρισκάρεις. Τη ζωή σου, αυτών που τυχαίνει να κουβαλάς στο πίσω κάθισμα ή και των απέναντι. Με το σεξ το πολύ-πολύ να φας «πόρτα».

 Συμπέρασμα: κινδυνεύεις στο τιμόνι. Όχι στην κρεβατοκάμαρα. Safe sex calling unsafe driving. 

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch