Η οδήγηση είναι πιο ωραία το φθινόπωρο. Aυτές είναι μερικές εικόνες που θα μας στοιχειώνουν. Με ήλιο, ή χωρίς
Με Porsche Boxster και κάτω κουκούλα
Βάζεις θερμαινόμενα, ένα ζεστό φούτερ και είσαι έτοιμος. Το roadster στα καλύτερά του.
Lamborghini Murcielago vs Corvette ZR1
Δυο κόσμοι, μια ιταλίδα, η Lamborghini, και ένας ”red neck”, η Corvette, με φόντο το χιόνι. Άντε να ξεκινήσεις με το πισωκίνητο χωρίς ηλεκτρονικά.
Porsche Panamera vs Mercedes E63 AMG
Κάπου, κάποτε στο Λαγονήσι, δίπλα στη γλίστρα, με δύο από τα καλύτερα σεντάν παραγωγής. Αν έχεις οικογένεια, λεφτά και γουστάρεις το γκάζι, τα παιδιά σου θα σε ευγνωμονούν. Ο ήχος της AMG είναι σαν να ξεροβήχει κροκόδειλος, η Panamera όμως ήταν αυτή που σε έκανε να ξανακοιτάς το κοντέρ για το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με ένα θωρηκτό δύο τόνων.
Τhe Fog
Δεν είναι ταινία του Αγγελόπουλου. Μια Rolls Royce στο φυσικό της, μεσαιωνικά ομιχλώδες περιβάλλον. Μιλάμε για πολλή υγρασία.
Αυτή η νύχτα μένει
Αργά τα ξημερώματα, στο «Ελ – Βενιζέλος», με ένα από τα πιο δυνατά Πορσικά στην Ευρώπη. Με 1.200 άλογα δια χειρός του διάσημου γερμανού εξελικτή 9ff και ενδεικτικό 0-300 χλμ/ώρα σε κάτω από 15΄΄ -ναι, δεν διάβασες λάθος- η εμπειρία ήταν στα όρια του μεταφυσικού. Ή αλλιώς, το οριζόντιο bungee jumping.
Ferrari 458 Italia
Δάσος φθινοπώρου. Ερημιά. Η Μόνικα Μπελούτσι σε τροχούς και συ. Μόνοι. Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο;
Βασίλισσα μόνη ψάχνει για παντιλίκια
Δεν χρειάζονται περισσότερα από 145 χιλιόμετρα από την Αθήνα για να πας σε μια από τις πιο χαρισματικές διαδρομές που έχεις δει ποτέ. Στον Ελικώνα, σε υψόμετρο 850 μέτρων, η άσφαλτος είναι φαρδιά και η πίσσα σκούρα. Ό,τι πρέπει για να αφήνεις τις δικές σου μαύρες γραμμές κάτω με τη βασίλισσα της πλαγιολίσθησης. Και μετά να πας για κοψίδια κατεβαίνοντας.
Leaving Las Vegas
Δεν είναι στιγμιότυπο από την ομώνυμη ταινία με τον Νίκολας Κέϊτζ, ήταν ο πιο εντυπωσιακός τρόπος να σκάσεις μύτη στο Vegas. Με Audi R8 και Lambo Gallardo, χειμώνας, στην πόλη της αμαρτίας
Ρεκόρ στον πάγο. Ή μήπως ρεκόρ από cojones;
Μείον 30 βαθμοί Κελσίου. Εβδομήντα εκατοστά πάγου. Κάπου στη Βαλτική. Με μια Bentley (που έκαιγε βιοαιθανόλη, παρακαλώ…) και τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Γιούχα Κάνκουνεν στο τιμόνι. Και τους παρατηρητές του βιβλίου Guinness να τσεκάρουν την τελική ταχύτητα.
Χρειάζονται δυο πράγματα για να επιχειρήσεις κάτι τέτοιο. Ή εισιτήριο για το Δρομοκαΐτειο ή απίστευτος συνδυασμός οδηγικού θάρρους και ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που σε βοηθά να πιέσεις ακόμα περισσότερο τα όρια. Η τετρακίνητη Bentley των 630 ίππων ήταν αυτό. Οι cojones ανήκαν στον Φινλανδό με το μουστάκι.
Bella
Έκανε κρύο εκείνη την ημέρα στην πίστα του Μπαλόκο αλλά για τον ήχο της Alfa Romeo 8C Competizione θα ξήλωνα και την ταπετσαρία. Ίσα-ίσα για να έχει λιγότερη μόνωση και να τον ακούω καλύτερα.
- Διάβασέ το: Στο Balocco με Alfa Romeo 8C Spider
Photo: B. Pillipenko / Γ. Κούτος / Top Gear / media press / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.