Ο Μάιλς Ντέιβις, ο θρύλος της jazz, είχε κάποτε «τη στιγμή του» με μια λαχανί Miura. Ένας αυτόπτης μάρτυς περιγράφει την άγνωστη ιστορία με έναν τρελαμένο petrolhead
Ο Μάιλς Ντέιβις δίπλα στο πιο εξωτικό υπεραυτοκίνητο της εποχής
Λεγόταν ότι ο Μάιλς Ντέιβις αποκοιμήθηκε στο τιμόνι της προσωπικής του Lamborghini Miura του με αποτέλεσμα να την καταστρέψει ολοσχερώς. Τα πράγματα όμως έγιναν διαφορετικά
Όπως λέει ο Τζέιμς Γκλίνκεχαουζ, Αμερικανός χρηματιστής, πρώην σκηνοθέτης και παραγωγός, αλλά γνωστός σε μας από την εξωτική του συλλογή αυτοκινήτων (η οποία μάλιστα περιλαμβάνει και τη μία και μοναδική Ferrari P4/5), ο Μάιλς Ντέιβις δεν αποκοιμήθηκε.
Οδηγούσε στην αριστερή λωρίδα της West Side Highway όταν προσπάθησε με 100 χιλιόμετρα την ώρα να βγεί στην έξοδο που βρισκόταν τρεις λωρίδες δεξιότερα, εν μέσω κίνησης. Δεν τα πολυκατάφερε. Χτύπησε στο κράσπεδο της εξόδου και η πράσινη Miura του σκόρπισε. Κυριολεκτικά. Και πού τα ξέρει αυτά ο Τζέιμς Γκλίνκεχαουζ, θα αναρωτηθείτε. Ε, ήταν εκεί
Έκανε αναστροφή και έσπευσε στο σημείο. O Μάιλς Ντέιβις φορούσε δερμάτινο παντελόνι το οποίο είχε σκιστεί, φαίνονταν τα κόκκαλα των ποδιών του και αιμορραγούσε. Αλλά είχε τις αισθήσεις του.
Η πρώτη αντίδραση του Μάιλς Ντέιβις …
… Ήταν να ρωτήσει αν το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, και μάλιστα ο αθεόφοβος δεν κοίταγε τα χάλια του αλλά ήθελε να ελέγξει την ζημιά.
Ο Τζέιμς Γκλίνκεχαουζ άρπαξε ένα πουκάμισο που ήταν στο σαλόνι της Miura και του το έδωσε να το πιέζει πάνω από τα τραύματα στα πόδια για να περιορίσει την ροή του αίματος.
Υπήρχαν δύο μεγάλες σακούλες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, η μία σκισμένη, από την οποία είχε γεμίσει όλο το εσωτερικό της Miura με σκόνη. Άσπρη… Τις πήρε και τις πέταξε στον υπόνομο και μετά καθάρισε όπως-όπως το αμάξι με νερά από την βροχή. Όταν έφτασε η αστυνομία το αμάξι ήταν «καθαρό»
Μερικά από τα αυτοκίνητα της συλλογής του Μάιλς Ντέιβις περιελάμβαναν την παθούσα Miura, τη Ferrari 275 GTB και τη Mercedes 190 SL.
Ο Μάιλς Ντέιβις έμεινε πολύ καιρό στο νοσοκομείο μετά από το τρακάρισμα και δεν έπαιξε μουσική για σχεδόν έναν χρόνο.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.