Πώς ο Miles Davis έλιωσε τη Lamborghini Miura

Post date:

Author:

Category:

lamborghini miura miles davis

 

Ο θρύλος της jazz είχε κάποτε »τη στιγμή του» σε μια λαχανί Miura. Ένας αυτόπτης μάρτυς περιγράφει την άγνωστη ιστορία με έναν τρελαμένο petrolhead

Η αφορμή ήταν ένα post στο Ferrari Chat  -ενός forum για τους κατόχους και φίλους της Ιταλικής εταιρείας- όπου ένα μέλος υποστήριξε ότι ο Davis αποκοιμήθηκε στο τιμόνι της Lamborghini Miura του, έχοντας ως αποτέλεσμα να την καταστρέψει ολοσχερώς. Τα πράγματα όμως έγιναν διαφορετικά.

 

Όπως λέει ο James Glickenhaus, Αμερικανός χρηματιστής, πρώην σκηνοθέτης και παραγωγός, αλλά γνωστός σε μας από την εξωτική του συλλογή αυτοκινήτων (η οποία μάλιστα περιλαμβάνει και τη μία και μοναδική Ferrari P4/5), ο Miles Davis δεν αποκοιμήθηκε.

 

Οδηγούσε στην αριστερή λωρίδα της West Side Highway όταν προσπάθησε με 100 χιλιόμετρα την ώρα να βγεί στην έξοδο που βρισκόταν τρεις λωρίδες δεξιότερα, εν μέσω κίνησης. Δεν τα πολυκατάφερε. Χτύπησε στο κράσπεδο της εξόδου και η πράσινη Miura του σκόρπισε. Κυριολεκτικά.

 

Και πού τα ξέρει αυτά ο κ. Glickenhaus, θα αναρωτηθείτε. Ε, ήταν εκεί.

Έκανε αναστροφή και έσπευσε στο σημείο. O Davis φορούσε δερμάτινο παντελόνι το οποίο είχε σκιστεί, φαίνονταν τα κόκκαλα των ποδιών του και αιμορραγούσε. Αλλά είχε τις αισθήσεις του.

 

Η πρώτη αντίδραση του Miles Davis ήταν να ρωτήσει αν το αυτοκίνητο ήταν εντάξει, και μάλιστα ο αθεόφοβος δεν κοίταγε τα χάλια του αλλά ήθελε να ελέγξει την ζημιά.

 

Ο Glickenhaus άρπαξε ένα πουκάμισο που ήταν στο σαλόνι της Miura και του το έδωσε να το πιέζει πάνω από τα τραύματα στα πόδια για να περιορίσει την ροή του αίματος.

Υπήρχαν δύο μεγάλες σακούλες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, η μία σκισμένη, από την οποία είχε γεμίσει όλο το εσωτερικό της Miura με σκόνη. Άσπρη… Τις πήρε και τις πέταξε στον υπόνομο και μετά καθάρισε όπως-όπως το αμάξι με νερά από την βροχή. Όταν έφτασε η αστυνομία το αμάξι ήταν «καθαρό»

 

 

Μερικά από τα αυτοκίνητα της συλλογής του Miles Davis περιελάμβαναν την παθούσα Miura, τη Ferrari 275 GTB και τη συγκεκριμένη Mercedes 190 SL.

 

Ο Miles Davis έμεινε πολύ καιρό στο νοσοκομείο μετά από το τρακάρισμα και δεν έπαιξε μουσική για σχεδόν έναν χρόνο.

Miles Davis' Ferrari

Φανατικός αυτοκινητόφιλος, είχε στην κατοχή του από Mercedes 190 SL μέχρι και Ferrari 275 GTB/4. “Οδηγώ Ferrari, όχι για να αρέσω, αλλά επειδή τη γουστάρω. Προτιμώ να οδηγώ μια Ferrari δεκαετίας παρά κάτι από αυτά τα καινούργια πράγματα”, δήλωσε αργότερα. Φήμες της εποχής λένε ότι μια νοικιάρικη Ferrari ήταν πάντα στα συμβόλαια του για τις κατά τόπους εμφανίσεις του.

Ο μεγάλος Miles Davis μας αποχαιρέτησε ένα Σεπτέμβρη πριν 26 χρόνια, σε ηλικία 65 ετών.

 Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»